Review ♥ Smooch Bronzer (Big Bazar)

DSCN1808In een tussenuur ging ik maar weer eens naar de Big Bazar, want je die zit ontzettend dicht bij mijn school. In al mijn koopdwang die ik de afgelopen tijd heb, kocht ik deze bronzer van Smooch. Ik had er al een paar keer wat over gelezen op andere blogs en ik was eigenlijk ook wel benieuwd. Voor 3 euro nam ik deze bronzer mee.
DSCN1806Als je hem uit het doosje haalt zie je deze prachtige binnenkant. Hij is voorzien van natuurlijk de bronzer, een kwastje om het aan te brengen en een redelijk grote spiegel. Ik vind de verpakking trouwens echt super mooi! Best chique en handig dat alles erbij zit.
DSCN1812

Dit is de kleur van dichtbij. Een niet zo heel erg bruine bronzer zoals je misschien gewend bent maar dat vond ik eigenlijk wel een prettig idee. Dit is mijn eerste bronzer dus ik kan beter eerst met een wat subtielere beginnen. Ik weet niet of jullie het op de foto ook goed kunnen zien maar de bronzer bevat ook een aantal glitters… Hier ben ik niet zo’n fan van dus hopelijk vallen deze niet heel erg op.DSCN1814 De swatch op mijn arm stelt mij gerust. De bronzer bevat wel een zekere glans maar geen grove glitters. Hij is heel erg gepigmenteerd en voelt heel erg zacht. Wel ben ik een klein beetje bang dat hij wat oranje is…

PicsArt_1415133130541Hier heb ik de bronzer op mijn gezicht aangebracht (voor zover ik weet hoe dat moet…). De bronzer is bij mijn huidskleur vrij subtiel maar dat was ook precies wat ik zocht. Ik wilde helemaal geen donkere bronzer omdat ik dat gewoonweg te opvallend vind en ik gewoon een beetje een kluns ben met make-up af en toe. Hij is gelukkig ook niet te oranje.
DSCN1811Ik ben erg onder de indruk van deze bronzer! Hij is goedkoop, goed gepigmenteerd, heeft een mooie en goede kleur. Daarnaast is het kwastje wat je erbij krijgt ook nog eens super zacht en fijn! Ik raad deze bronzer zeker aan!

Voor €2,99 krijg je een bronzer van 10 gram

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

4 gedachtes over “Review ♥ Smooch Bronzer (Big Bazar)

  1. Super mooi kleurtje! Ik snap het verhaal inderdaad van het te donker of te licht. Ik vind een bronzer kiezen zo lastig! Snel maar even een kijkje nemen.

    my lovely everything

Geef een reactie

