Review ♥ HEMA Long Lasting Nail Polish 844

PicsArt_1413820004690In het artikel van vandaag review ik dit prachtige lakje van de HEMA. Dit is mijn eerste lakje van de HEMA dus ik was ontzettend benieuwd naar de kwaliteit. Ik was nog op zoek naar zo’n kleurtje omdat ik van dat kaki/leger groen heel erg mooi vind voor de herfst!

CAM03975

Ik heb de kleur 844 gekocht. Voor maar €2,50 krijg je een potje van 11ml. Dat is best wel wat dus dat is mooi! De verpakking vind ik wel erg simpel maar daardoor ook weer erg mooi! Het is een mooi doorzichtig rechthoekje flesje met witte tekst en een zwarte dop. Simpeler kan bijna niet 🙂
CAM03973

Dit is dan de swatch! De kleur dekt echt goed! Ik draag hier twee laagjes en hij dekt perfect. Hij lakt ook erg makkelijk en fijn. Het kwastje is gewoon een goede grote en lakt niet streperig. Ook is de nagellak gewoon heel fijn qua substantie, niet te dik en niet te dun. Me likes it!PicsArt_1414858971424Ik ben ontzettend enthousiast over dit lakje! Ik heb hem ruim 4 dagen opgehad zonder top coat zonder echte chip te hebben! I’m very impressed! Ook dekt en lakt dit lakje gewoon super goed en fijn dus ik kan niks anders zeggen dan dat ik erg gewoon heel erg tevreden over ben. Ik ben zeker van plan meer kleuren te halen! Hebben jullie misschien suggesties?

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

4 gedachtes over “Review ♥ HEMA Long Lasting Nail Polish 844

Geef een reactie

