Look of the day

Heyhoi! Vandaag leek het me wel leuk om eens een keer een look of the day te doen. Hierin laat ik zien welke make-up ik op heb, mijn outfit, mijn haar enzovoort. Hopelijk vinden jullie het leuk!

Vandaag wilde ik weer een keer een groene oog look maken. Hiervoor heb ik het nieuwe Action Forrest palette gebruikt. Daarnaast heb ik gewoon simpel eyeliner en mascara. Op mijn onderste wimper rand heb ik ook nog een lijntje gezet met een groen oogpotlood van Essence uit de Hello Autumn collectie. En even mensen… wauw…. mijn wenkbrauw :’)

Op de lipjes heb ik vandaag beauti-FALL red lip cream van Essence uit de Hello Autumn collectie. Een mooie rood/oranje kleur. Ik besloot om vandaag weer eens mijn haar te krullen, wat bij mij eigenlijk meer lijkt op stijlen dan krullen haha. Daarvoor gebruikte ik een heat protector van Kruidvat en mijn Babyliss Sublim’ Touch krultang. Ik weet niet meer hoeveel mm ik heb maar het is een middelgrote.

Lijstje van make-up die ik gebruikt heb

Sorry voor deze slechte foto’s maar ik had niemand om foto’s te maken haha. Ik draag hier een simpele zwarte blouse van Primark, een kaki groene tregging van Pieces en een grote gouden ketting van Primark. Beetje simpel maar ach… Tis weekend 😀

Op mijn nagels draag ik een groene lak van HEMA in de kleur 844. Ik ben echt zo’n fan van deze kleur! Hier komt morgen een review van online ♥ Mijn ring is trouwens van Primark!

Dit was dan alweer mijn look van vandaag! Hopelijk vonden jullie zo’n soort artikel leuk. Vaker doen? 🙂

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

5 gedachtes over “Look of the day

Geef een reactie

