Review ♥ P2 Last Forever Nail Polish

CAM03903

Een tijdje geleden kocht ik bij de DM in Duitsland 2 lakjes van het Duitse merk P2. Ik had veel goeds gehoord over deze lakjes dus moest ik er wel 2 meenemen! De lakjes kosten maar €1,75 per stuk dus dit zouden budget toppers kunnen zijn. De verpakking zegt Last Forever. Ik ben benieuwd hoe lang dat forever is. Ik heb ze getest en vandaag review ik ze voor jullie ♥

Op de achterkant van de lakjes staat het volgende (vertaald dus misschien een beetje raar):

  • 8 Dagen houdend met een top coat
  • Lang houdende glans en goed dekkend
  • Draag 2 laagjes

CAM03910Als eerste heb ik een donker roze kleur. Deze kleur vond ik wel erg mooi voor de herfst. Ik houd altijd ontzettend van roze nagellak maar kleurtjes zoals Hot Pink zijn nou niet echt herfstig. Dit is de kleur 190 Hold me thight! PicsArt_1414679785312Dit lakje dekt echt heel goed! Ik draag hier 1 dik laagje en zoals je ziet kan het er prima mee door. 2 Laagjes vind ik toch altijd wel wat mooier maar als je haast hebt zou dit dus een prima lakje kunnen zijn. Hij lakt ook erg fijn en niet streperig. Lang houdend? Nou dat niet heel erg. 8 Dagen houdt hij zeker niet. Zonder top coat heeft hij het bij mij 3 dagen volgehouden met flink wat tip wear en 3 à 4 dagen met top coat. Last forever dus niet echt. Wel vind ik dat hij erg mooi glanst. Op de foto zie je dit niet heel erg maar in het echt wel. Deze glans behoudt hij ook wel een paar dagen.

CAM03913

Dan een kleur waar ik al zooo lang naar opzoek was: Een donkerrode lak! Ik kon echt nergens bij de budget merken een mooie donker rode kleur vinden. Gelukkig had P2 er wel een. Dit is de kleur 098 One & only. Perfect voor de herfst!

PicsArt_1414679667958Hmmm…. Dit lakje is iets minder. Bij het eerste laagje schrok ik heel erg omdat het gewoon normaal rood leek! Gelukkig werd hij na het volgende laagje echt een stuk donkerder. Wat mij opvalt vergeleken met het vorige lakje is dat deze veel ongelijkmatiger dekt. Beetje jammer maar ik vind het niet heel storend. Ook dit lakje blijft maar ongeveer 3 à 4 dagen zitten met een top coat er over. Wel behoudt het weer mooi zijn glans. En het beste, ik vind de kleur echt fantastisch mooi!

CAM03908

De lakjes van P2 zijn voor de prijs echt prima lakjes. Je moet er alleen niet al te veel van verwachten. Dat ‘Last Forever’ viel mij een klein beetje tegen. Ondanks dat vind ik dat ze voor budget lakjes toch nog wel lang houden. Die van Essence blijven nog slechter zitten… De kleuren vind ik ook echt fantastisch mooi! Het zijn echte mooie herfsttinten en de collectie van P2 is ook vrij uitgebreid. Voor €1,75 vind ik het wel aanraders!

Deze potjes bevatten 11ml en zijn voor een prijs van €1,75 te koop bij DM drogisterij in Duitsland

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

6 gedachtes over “Review ♥ P2 Last Forever Nail Polish

  1. De lakjes van essence blijven juist lang zitten! Als je wil dat nagellak langer blijft zitten is het handiger dat je twee of drie dunne laagjes gebruikt, anders kun je soms de nagellak er gewoon ‘aftrekken’ (eigen ervaring).
    Maar verder wel een goede review!!
    Liefs, Marit (createdbylife)

Geef een reactie

