Spam je blog! #2

Het vorige spam je blog! artikel is alweer een tijdje geleden en het leek me wel weer een keer leuk om een hoop mooie nieuwe blogs te ontdekken! Vandaag is dus je kans om reclame te maken voor jouw blog! Zo kunnen jij en ik allebei weer wat leuke nieuwe blogs ontdekken ♥

Hoe spam ik mijn blog?

Laat een reactie achter waarin je wat vertelt over jouw blog, wie jij bent en natuurlijk een linkje naar jouw blog! Verder kun je ook vertellen of je eventueel YouTube, Instagram, Facebook of Twitter hebt.

Spam ze! ♥

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

25 gedachtes over “Spam je blog! #2

  1. Hey! Ik ben Evy en ik schrijf artikelen op http://www.mbfl.blogspot.com. Mijn artikelen gaan over make-up, beauty, fashion en lifestyle, dus je kan dingen vinden als reviews, shoplogs, OOTD’s, DIY’s, beautytips en verhalen over mijn danswedstrijden (Mijn team is dit jaar nog Nederlands kampioen geworden!!) en andere creatieve dingen waar ik mee bezig ben. Ik geef af en toe ook tips over het leven (,heel filosofisch natuurlijk), zoals manieren om te ontspannen of te genieten van de herfst. Ik geloof dat mijn schrijfstijl redelijk uniek is, dus ik hoor graag wat jij ervan vindt. 🙂 Ik zou het tof vinden als je een kijkje neemt.
    xxx

Geef een reactie

