Review ♥ Action Baked Eyeshadow – Champagne rose

PicsArt_1413989077384

Een tijdje geleden won ik een pakketje waarin ook dit oogschaduw palette van de Action zat. Ik had al een baked eyeshadow palette van de Action en die vond ik best wel goed. Ik was heel benieuwd naar deze en vandaag review ik hem 🙂 PicsArt_1413989188651

Het is de kleur Champagne rose met een koraal kleur, een champagne kleur, een donker paarse kleur en een bruine kleur. Ze bevatten allemaal shimmer maar dat zie je bijna altijd bij baked oogschaduws. Ik ben vooral heel benieuwd naar de koraal kleur en de paarse kleur omdat ik nog niks daarvan in mijn stash heb.PicsArt_1413989250359 Hmmm… Dit pigment valt me een beetje tegen. Je ziet de kleuren wel maar ze zijn verre van intens. Beetje jammer. Wel is het zo dat je baked eyeshadows vaak nat moet gebruiken dus dat heb ik natuurlijk ook even gedaan 🙂PicsArt_1413989304515Oehh en dan is het pigment echt heel goed! De kleuren vind ik ook echt prachtig! Action blijft me toch steeds verassen… Na dit ben ik zeker van plan om meer van dit soort paletten aan te schaffen! Wel vind ik het altijd een beetje irritant om een oogschaduw nat te moeten gebruiken. Het is toch weer net wat extra moeite waardoor ik hem toch minder snel erbij zou pakken.

Dit palette is te koop bij de Action voor €1,29

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

9 gedachtes over “Review ♥ Action Baked Eyeshadow – Champagne rose

Geef een reactie

