Aanbiedingen ♥

Ik ga mijn aanbiedingen artikelen een beetje anders doen. Ik doe het nu nog maar 1 keer in de twee weken en dan wil ik ook gelijk wat breder naar aanbiedingen zoeken. Ik heb nu ook een samenwerking met Actiepagina.nl waardoor ik super veel leuke kortingscodes voor jullie heb 🙂 Natuurlijk laat ik jullie ook weer de mooie drogisterij aanbiedingen zien. 

Bij de Big Bazar hebben ze dit super leuke schapenkleedje voor maar €4,95. Ik heb zelf een witte van de IKEA en die was echt iets van 40 euro dus dit is een goed alternatief. Dit soort dingen brengen echt ontzettend veel sfeer in een camera en zijn ook nog eens leuk om foto’s mee te maken 😉

Bij DA krijg je nu van donerdag 30 oktober tot en met zaterdag 1 november 20% korting op alles! Hele goede aanbieding dus 🙂

Bij Kruidvat krijg je 40% korting op alle gezichtsverzorging en reiniging. Dat geldt dus ook op alle maskertjes! Normaal zijn die iets van €1,40 en nu dus maar €0,84! Stuk goedkoper dus 🙂 En maskers heb je natuurlijk nooit genoeg…

Ook krijg je bij Kruidvat de tweede gratis bij alle Garnier Skin naturals gezichtsverzorging en reiniging. Daar valt ook het welbekende micellair water onder dus dat is heel handig! Het wordt verrekend als 50% kassakorting dus als je wat duurders en wat goedkopers hebt maakt dat niet uit.

Dan geldt er ook een tweede gratis actie bij de Nivea douche en deodorant producten. Altijd handig en de producten zijn volgens mij ook best fijn. Ook dit wordt weer verrekend als 50% kassakorting.

Bij Trekpleister zijn er nu een aantal mooie parfums in de aanbieding waaronder deze van Burberry en DKNY. Parfums vind ik vaak best wel prijzig maar dit zijn mooie prijsjes! Ik ga denk ik wel even langs om te kijken of er ook wat voor mij tussen zit.

Wat leuk! Bij trekpleister kun je nu een setje van 4 Kneipp douchegels kopen voor €9,99! Eigenlijk bedoeld als een geschenkset, maar je kunt jezelf natuurlijk ook trakteren ;).

Als laatste bij Trekpleister kun je 2 Nivea haarstyling producten scoren voor €5. Niet veel geld dus 🙂

Actiepagina

Ik heb nu een soort samenwerking met Actiepagina en zij sturen mij nu 1 keer in de twee weken een overzicht met allemaal leuke online actiecodes! Hartstikke leuk en handig. Neem dus zeker even een kijkje 🙂

Nog een aantal mooie aanbiedingen die ook zeker de moeite waard zijn:

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

Geef een reactie

