5 Favoriete herfstlakjes

PicsArt_1413893647711

Het is al weer een tijdje herfst en dat beginnen we nu toch ook echt aan het weer te merken. Ik ben zelf echt dol op herfstkleuren. Met nagellak gebruik ik dan natuurlijk ook andere tinten. Vandaag laat ik jullie mijn 5 favorieten zien. Ze zijn in random volgorde dus de eerste is niet perse mijn favoriet.PicsArt_1413893405611

Als eerste een donkerrood lakje. Ondanks dat ik ook heel erg van classy rood houd, vind ik donkerrood voor het najaar net wat mooier. Ik ben ook ontzettend fan van lipkleuren in deze kleur dus dan kan ik dat ook weer mooi matchen! Dit lakje is van P2, wat helaas niet in Nederland te koop is, in de kleur 098 one & only. PicsArt_1413893447058 Dan dit donkerroze lakje. Ik vind deze ook weer echt prachtig! (anders zat hij ook niet in dit artikel…) Hij is heel erg draagbaar en super makkelijk te combineren met kleding en make-up. Deze is wederom van P2 en dus niet in Nederland te koop. Dit is de kleur 190 hold me thight!.PicsArt_1413893531074 Dan dit lakje van Essence. Ondanks dat ik er in mijn review niet heel erg over te spreken was, vanwege het tegenvallende effect, vind ik het toch wel een mooi lakje. Ik hou ontzettend van donkere kleuren en donkerblauw is dan natuurlijk ook erg mooi. Dit staat gewoon altijd mooi bij een spijkerbroek. Het lakje heet niet voor niets I ♥ my blue jeans!PicsArt_1413893581795Bruin vind ook geweldig als nagellak. Ik moest er in het begin een beetje aan wennen maar eigenlijk is het wel erg gaaf. Deze is van Sinful Colors wat in Nederland bij sommige kruidvat filialen wordt verkocht. Dit is de kleur Nirvana en deze heb ik echt al ontzettend vaak gedragen. Echt een pracht kleur.
PicsArt_1413820004690Als laatste een lakje die ik echt net nieuw heb maar waarvan ik zeker weet dat ik hem heel vaak ga dragen, nummer 844 van de hema. Dit is een prachtige kaki groene lak. Heel herfstig en gewoon super mooi! Toen ik thuis kwam heb ik hem gelijk opgedaan en hij is zo ontzettend mooi! Dit wordt echt een favoriet dit najaar!

Dit waren dan alweer mijn 5 favoriete herfstlakjes. Natuurlijk vind ik nog veel meer lakjes erg mooi maar dit is wel echt mijn top 5. Zoals je in dit artikel al wel hebt gemerkt hou ik erg van donkere kleuren. Ik ben trouwens ook benieuwd naar wat jouw favoriete herfstlak is dus laat dat zeker even achter in de comments!

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

2 gedachtes over “5 Favoriete herfstlakjes

Geef een reactie

