Review ♥ Action Lipsticks

PicsArt_1413989381822

Elke keer als ik bij de Action kom kan ik het niet laten om een setje met lipsticks mee te nemen… Ik heb er nu al 10 en dat begint dus een beetje uit de hand te lopen haha. Vandaag review ik weer 2 nieuwe namelijk Cranberry en Rose Red. Allebei zijn het mooie donkerrode kleuren dus deze leken me perfect voor het najaar.

PicsArt_1413989445149 PicsArt_1413989416252

De kleuren lijken echt zo verschrikkelijk veel op elkaar dat ik het moeilijk vind om erachter te komen welke nou welke is… Hier is rechts Cranberry en link Rose Red. Rose Rad is net een tikkie lichter dan Cranberry. Wat ik altijd erg fijn vind aan de Action lipsticks is dat ze een heel scherp puntje hebben zoals je misschien wel kan zien. Hiermee kun je dus heel precies werken.

PicsArt_1413989523662

Dit zijn de swatches op mijn arm. Rose Red is de bovenste. Een mooie rood/roze kleur. Best draagbaar volgens mij en best goed gepigmenteerd. De onderste is Cranberry. Een mooie donkerrode kleur. Je moet er van houden maar ik vind dit soort kleuren de afgelopen tijd echt prachtig. Wel had ik gehoopt dat beide lipsticks wat donkerder waren dus dat viel een beetje tegen.PicsArt_1413989603712

Boven zie je Rose Red en onder Cranberry. Beide lipsticks brengen heel fijn aan en zitten best mooi op de lippen. Ik had alleen zo gehoopt dat deze kleuren wat donkerder zouden zijn want als je ze in de huls ziet zijn ze ook donker. Kleine tegenvaller maar de kleuren zijn wel mooi. De kleuren zijn niet al te I yo face waardoor ze best draagbaar zijn. Ik heb in ieder geval weer twee mooie herfstlipsticks erbij!
PicsArt_1413989670663Ik ben niet ontzettend enthousiast deze keer maar zeker niet teleurgesteld. Het zijn mooie kleuren die perfect zijn voor dit najaar. De lipsticks brengen fijn aan en blijven best goed zitten (2 a 3 uur). Het best van alles is nog de prijs, namelijk €0,89! Daarvoor kun je ze toch niet laten liggen? Prijs kwaliteit verhouding krijgt in ieder geval een dikke 9!

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

7 gedachtes over “Review ♥ Action Lipsticks

Geef een reactie

