Plog 19-22 oktober

Het leek me wel een keer leuk om jullie een aantal daagjes mee te nemen in mijn leven. Ik heb de afgelopen dagen best wat leuke dingen gedaan en heb dus ook wat foto’s verzameld. Vandaag heb ik een plog voor jullie van 20 tot en met 22 oktober 🙂

CAM03564

Zondag

CAM03561CAM03560

Op zondag ging ik met mijn oma, ouders en broertje naar het Zuiderzee museum. Daar loop je eigenlijk door een heel oud dorpje met allemaal leuke huisjes die je vroeger zag. Alles is zo goed als origineel, het is alleen wel hierheen verplaatst.

CAM03550CAM03551

En een schattig winkeltje met leuke souvenirs…CAM03542

Mijn grote vriend van die dag 🙂 Hij was erg zacht…

Maandag

CAM03564

Op maandag ging ik shoppen met een vriendin in Utrecht en natuurlijk moesten we ook even langs lush. Ik heb niks gekocht maar weer zo ontzettend veel leuke producten gezien! Het is alleen als leuk om daar even rond te lopen.
CAM03565

Dan gingen we ook naar Costes. Ik kende die winkel nog niet maar omg het is echt een leuke winkel! De prijzen vallen best mee en ze hebben ontzettend veel leuke items! Ik heb niks gekocht omdat ik vond dat ik de afgelopen tijd wel genoeg kleding had gekocht maar mocht ik wat leuks willen, dan ga ik daar zeker nog een keer heen!

CAM03566CAM03567

Dan gingen we ook even naar Pull and Bear. Ik zag niet echt veel bijzonders daar. Wel kwam ik een super leuke tas tegen met SELFIE erop 🙂

CAM03570Wachten bij de paskamers…CAM03573MAC lipsticks blijven prachtig… Misschien moet ik er binnenkort toch maar 1 gaan kopen… Bij Douglas kwam ik ook weer een parfum tegen die ik al een tijdje wil namelijk Daisy Eau So Fresh van Marc Jacobs. Het probleem is alleen dat hij ruim 80 euro kost… 😦 Hij is zo lekker!

PicsArt_1413878120548PicsArt_1413892786958

Dit is een deel van mijn buit. Ik kocht eindelijk een body splash van Victoria Secret! Ik heb de geur sheer love. Ze waren/zijn te koop bij Etos voor maar €9! Ook kocht ik bij Yves Rocher een gelcrème. Deze is speciaal voor de vette huid, waar ik de laatste tijd nog wel eens last van heb. In de winkel was/is nu over 50% korting op dus als je nog iets wilt, ga dan even naar Yves Rocher! Verder kocht ik ook nog een nieuwe winterjas, een lakje bij de hema en wat leuke spulletjes bij de Action.CAM03574

Vlak voordat we weer naar huis gingen, gingen we nog even langs de Starbucks. Mijn vriendin nam een caramel frappuccino. Die is eigenlijk best wel lekker haha! Misschien moet ik die de volgende keer ook maar eens nemen…

Dinsdag

CAM03649

De dag begon een beetje blegh. Ik voelde me helemaal niet lekker en had de hele tijd buikpijn. Slofjes en jogging broek aan en niksen dus!

CAM03670 CAM03671

In de avond aten we bij de mac. Gelukkig was de buikpijn weer over 😉 We gingen namelijk naar een hotel omdat we die avond naar Soldaat van Oranje gingen. Daar heb ik helaas geen foto’s van omdat mijn mobiel leeg was 😦 Het was echt prachtig! We zaten tweede rij dus we konden alles echt perfect zien! Een voorstelling om nooit meer te vergeten. Echt een aanrader voor iedereen.

WoensdagCAM03686We zouden vandaag eigenlijk naar Duinerel gaan maar het was echt poep weer. We besloten om even naar de zee te gaan (wat eigenlijk net zo dom is… xD). Zoals je ziet waren we bij Scheveningen. Het weer viel gelukkig nog redelijk mee.CAM03685

Hier moest ik echt van huilen. Zielig zielig vogeltje :'(. Ik heb hem nog geprobeerd te redden maar het is helaas niet gelukt… Breaks my heart 😦CAM03691Foto van het Kurhaus… Best grappig want dit kwam ook veel voor in de voorstelling van de dag ervoor.CAM03692Er lag echt ontzettend veel schuim op het strand en als het waaide was er een soort schuimstorm. Echt grappig haha. Alle honden op het strand werden ook helemaal wild.CAM03562

En ik eindig deze plog zoals bijna elke dag eindigt bij mij… in m’n onesie! 😀

 Volgen jullie mij al op Bloglovin?

Een gedachte over “Plog 19-22 oktober

Geef een reactie

