Review ♥ Action Palette – No.1 Forrest

PicsArt_1413880438659

Jaja, ik heb er nog een gekocht! Het Nude palette beviel me zo goed dat ik ook het Forrest palette wilde kopen. Deze sprak me gelijk aan door de prachtige groene kleuren. Het palette bevat prachtige herfst tinten dus ik hoop dat deze ook gaat bevallen! Ik heb hem getest en vandaag review ik hem voor jullie.PicsArt_1413892321380

Dit palette bevat meer shimmer kleuren dan Nude. Niet heel erg, want een beetje shimmer in je ooglook is ook wel mooi. Het palette begint met een aantal hele lichte kleuren, daarna krijg je paars/bruin tinten, daarna groen tinten en daarna een aantal groen/grijs tinten. Heel veelzijdig dus!

PicsArt_1413892189649Ik begin met de linkerkant van het palette. Hier zitten de wat neutralere kleuren en 2 licht groene kleuren. 5 van de 14 kleuren zijn mat.
PicsArt_1413892373432PicsArt_1413892434768

Dit zijn de swatches. Zoals je al ziet zijn de lichte kleuren niet heel geweldig gepigmenteerd. Hier was ik al wel een beetje bang voor. Al met al valt het me eigenlijk niet heel erg tegen. De matte bruine tint is trouwens perfect voor mijn wenkbrauwen! Ook weer mooi meegenomen 🙂 Ik vind dat hier hele mooie kleuren tussen zitten. Vooral de donkerste kleuren vind ik erg mooi. Ze hebben een beetje een rood/paarse ondertoon wat ik wel leuk vind en al helemaal voor de herfst! Het pigment krijgt van mij voor de prijs een 7,5.

PicsArt_1413892255573

Hier de wat donkerdere kant van het palette. Ik ben echt ontzettend benieuwd naar de groene kleuren! Ook bevat deze kant een soort kaki groene kleur wat me ook erg mooi lijkt! Slechts 2 van de 14 kleuren zijn mat.

PicsArt_1413892516425PicsArt_1413892477108

Wauwie! Het pigment hiervan is echt top! Had ik echt niet verwacht. De groene kleuren vind ik ook echt prachtig. Bij elke swatch ging het van: oehhh, aaahhh! Het pigment krijgt voor de prijs een dikke 9!PicsArt_1413892126459Ik ben echt ontzettend te spreken over dit palette. Het is veelzijdig en bevat prachtige herfstkleuren. Met een goede oogschaduw basis komen de kleuren nog beter tot zijn recht. Ook blijft de oogschaduw best goed zitten. Wel moet ik zeggend dat de poeder redelijk kruimelig is. Zelf heb ik daar aangezien die prijs niet veel moeite mee.

Dit mooie palette is te koop bij Action voor €2,50

 Volgen jullie mij al op Bloglovin?

5 gedachtes over “Review ♥ Action Palette – No.1 Forrest

  1. Pingback: 10 Producten die ik vaker moet gebruiken |

  2. Pingback: Look of the day |

Geef een reactie

