Ask me anything #3

Op Instagram vroeg ik weer eens aan jullie of jullie nog vragen aan mij hadden. Er kwamen weer veel leuke vragen binnen en vandaag beantwoord ik er 15 in een artikel. Ik vind Q&A’s bij andere bloggers altijd erg leuk omdat je ze dan weer een beetje beter leert kennen. Hopelijk vinden jullie het ook leuk!

1. Wat is je top 3 merken? En top 3 budget merken?

Ik ben hierbij niet alleen uitgegaan van make-up maar ook van andere dingen… Van de wat duurdere merken aankomt staat MAC op nummer 1. Ik heb helaas zelf (nog) niks van dit merk… Op 2 staat Riverdale. Dit is een merk met allemaal super leuke woonaccessoires! Hiervan heb ik wel een aantal items. Op 3 staat Lush. Damn als ik echt heel rijk zou zijn zou ik alles daar kopen! Ik vind het persoonlijk een beetje duur…  Qua budget ben ik een groot fan van de Primarrkkk (Atmosphere)! Je kunt daar echt zo ontzettend veel leuke dingen kopen voor echt geen geld… Op nummer 2 staat Essence. Ze hebben hele leuke make-up met een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Dan vond ik de derde plek heel moeilijk. Ik heb op nummer 3 NYC gezet. Mijn favoriete blush en oogschaduw zijn van dat merk. Toch wil ik ook even een shout out doen naar Max&More (Action) want dat is ook echt top!

2. Welk makeup product moet voor mannen ook draagbaar zijn?

Hele grappige vraag! Ik zou foundation/concealer zeggen. Jongens/mannen kunnen ook plekjes hebben op hun huid waar ze gewoon onzeker over kunnen zijn. Ik vind dat ze die ook gewoon moeten kunnen bedekken.

3. Van welk merk zou je alles willen wat ze hebben als het gratis was? Rituals, Lush, The Bodyshop of de Tuinen?

Zoals ik net al heb vermeld: Lush! Alhoewel ik ook heeeeeel graag alles van The Body Shop zou willen!

4. Wat is je favoriete maskertjes merk?

Sorry, daar kan ik echt niet tussen kiezen. Ik moet ook nog zo veel maskers proberen! Wel vind Montagne Jeunesse altijd erg fijn. Misschien beantwoord dit de vraag? haha

5. Van welk merk heb je het meest?

Ik denk Max&More (Action). Daarvan koop je gewoon heeeel snel iets omdat het echt belachelijk goedkoop is. Als tweede heb ik denk ik het meest van Essence.

6. Welke shampoo gebruik je?

Dat verschilt best wel. Als een fles op is koop ik niet direct weer opnieuw dezelfde. Wel koop ik heel van van Guhl de Krulkracht shampoo. Die vind ik echt heel erg fijn. Daarnaast heb ik pasgeleden ook een fles van Kruidvat Anti-Frizz opgemaakt die ik eigenlijk ook wel heel erg fijn vond. Die ga ik denk ik ook wel weer opnieuw kopen.

7. Heb je ook een eigen persoonlijke Instagram? Zoja, hoe heet die ?

Je die heb ik! Alleen daar post ik echt helemaal niks meer op… Misschien moet ik dat wel weer gaan doen? Het is in ieder geval @lottebamxxx. Echt verschrikkelijke foto’s allemaal haha.

8. Wat is je favoriete make-up product?

Heel veel mensen vroegen wat mijn favoriete make-up product was en wat ik zou houden als ik nog maar 1 ding mocht bewaren. Die vind ik echt ontzettend lastig omdat ik niet zo snel iets kan bedenken. Maar als er 1 ding is waar ik zo’n grote fan van ben is het het quatro eyeshadow palette van NYC in de kleur South Street Support. Prachtig palette en de kleuren zijn gewoon perfect! Je kunt er een lichte look mee maken voor overdag maar ook een wat zwaardere look.

9. Essence of catrice?

Essence! Catrice vind ik echt steeds duurder worden terwijl ik de producten niet eens zo heel fantastisch vind. Ik ben zelf ook gewoon een groot fan van Essence want de prijs/kwaliteit verhouding is gewoon echt heel erg goed.

10. H&M of de Primark?

Sowieso Primark! Ten eerste is het echt heel erg goedkoop en ten tweede vind ik dat ze leukere dingen hebben. Vroeger was ik echt H&M gek, bijna mijn hele kledingkast kwam daar vandaan, maar tegenwoordig vind ik de collecties niet heel erg denderend. Ze hebben nog wel leuke dingen maar bij de Primark slaag ik beter.

11. Met welke app bewerk jij je foto’s?

Met PicsArt 🙂

12. Wie zijn je favoriete youtubers?

Ik volg echt best wel veel YouTubers… Maar mijn echte favorieten zijn Teske de Schepper, Sarah UltimateFashionLover, BlushingBeautyNL en NikkieTutorials.

13. Welk nagellakje zou je je hele leven op willen hebben?

Ik moet er niet aan denken… Ik ben echt zo gek op mijn nagels lakken. Als ik de hele tijd 1 kleur zou moeten dragen dan is dat Soul Mate van Sinful Colors. Heel mooi naturel kleurtje!

14. Liever al je lipsticks kwijt, of voor altijd warrig haar?

Eigenlijk heb ik met beide niet heel veel moeite. Ik heb eigenlijk altijd warrig haar haha en zo ontzettend veel lipsticks heb ik ook niet. Ik zou denk ik toch gaan voor al mijn lipsticks kwijt omdat die bij elkaar toch niet zo’n grote waarde hebben en ik loop toch liever rond met gewoon mooi haar 🙂

15. Ga je nog een Halloween tutorial maken?

Het antwoord daarop is waarschijnlijk wel! Als de foto’s een beetje willen lukken kunnen jullie wel een Halloween tutorial verwachten 🙂

Een gedachte over “Ask me anything #3

Geef een reactie

