Review ♥ P2 Pure Color Lipstick

PicsArt_1413558465066

Vandaag heb ik weer een review voor jullie. Deze keer review ik de P2 Pure Color Lipsticks. Helaas is dit merk niet in Nederland te koop. Wel kun je dit kopen bij de DM in Duitsland, gelukkig niet mijlen ver. Toen ik in Duitsland was nam ik 2 kleuren mee, Copacabana en Corso Como. CAM03436

De verpakkingen vind ik allereerst echt prachtig. De lipsticks hebben een super mooie zilveren huls en zien er absoluut niet goedkoop uit. Dat zijn ze echter wel! Ze zijn maar €1,95 per stuk.

CAM03447CAM03442
Dit zijn de kleuren die ik heb meegenomen. Links een prachtige donker rode kleur: 160 Corso Como. Deze kleur lijkt me echt perfect voor het najaar. Rechts zie je een felle koraal kleur. Misschien iets wat te zomers maar ach.PicsArt_1413564529131

Dit zijn dan de swatches op mijn arm. Ik ben onder de indruk. Ze glijden heel gemakkelijk over de huid en het pigment is fantastisch. De rode is helaas niet heel donker maar zeker een prachtige bordeaux rode kleur! Copocabana is echt heel fel. Ook heel mooi maar ik denk dat ik deze ga bewaren tot de lente en zomer.

PicsArt_1413564469423

En dan op de lippen. Corso Como is echt mijn favoriet. De kleur is prachtig en erg geschikt voor de komende tijd. Hierbij zie je ook niet echt velletjes. Dat is bij Copocabana helaas niet het geval. Ik heb hem ook nog getest met een lippen balsem eronder en dan is hij ook net zo mooi als Corso Como. Deze kleur vind ik alleen wel echt té fel voor deze tijd. In de zomer is deze vast prachtig. Een mix van deze twee kleuren geeft trouwens ook een prachtig effect.

De lipsticks zijn erg romig waardoor ze makkelijk over je lip heen glijden. Ze blijven ondanks dat ze heel romig zijn ook nog best lang zitten. Je hoeft ze maar 1 keer in de 3 uur bij te werken.
CAM03438

Ik ben ontzettend tevreden over deze prachtige budget lipsticks! De volgende keer dat ik naar de DM ga, neem ik er zeker nog een paar mee! Mocht je binnenkort een keer naar Duitsland gaan, ga ze dan zeker even bekijken!

De lipsticks zijn te koop voor €1,95 per stuk bij de DM in Duitsland

3 gedachtes over “Review ♥ P2 Pure Color Lipstick

  1. Pingback: 10 Producten die ik vaker moet gebruiken |

Geef een reactie

