Review Action Palette – No. 4 Nude

PicsArt_1413554530577

Het heeft even geduurd maar hier is dan eindelijk de review van het nieuwe oogschaduw palette van de action. Ik werd serieus gek toen ik zag dat Action deze paletten verkocht. Ik vind sowieso dat de Action de laatste tijd met heel veel leuke spulletjes komt. Lees snel verder om te weten te komen wat ik van dit super budget palette vind 🙂

PicsArt_1413554940870

Het palette is in 4 verschillende kleuren beschikbaar. Ik heb het nude palette omdat dit gewoon lekker allerdaags is en je het dus vaak kunt gebruiken. Er is ook een palette met groene kleuren, paarse kleuren en een soort van mix. Het liefst wil ik ze allemaal hebben. Op de achterkant staat ook: Collect them all! En dat is denk ik ook wat ik wil gaan doen…

PicsArt_1413554610139

Het palette bevat een hoop verschillende kleuren. 28 om precies te zijn. Met de prijs van slechts €2,50 komt dat dus neer op  onegeveer 9 cent per oogschaduw! Absoluut geen geld dus!

PicsArt_1413555096664 PicsArt_1413555226851

Dit is een close-up van alle kleuren in het palette. De linkerkant bevat vooral warme kleuren en de linkerkant wat koelere. Er is een grote variatie aan kleuren waardoor je dus ontzettend veel verschillende looks hiermee kunt maken! Alle kleuren zijn mat of zo goed als mat.

PicsArt_1413555918162

Dit zijn de swatches van de linkerkant, de bovenste rij. Ik was heel erg bang dat de lichte kleuren niet goed gepigmenteerd zouden zijn maar wauw. Het pigment is niet fantastisch maar voor dit geld geef ik het een dikke 8! Deze kleuren vind ik helaas niet super bijzonder maar het is altijd handig om te hebben.

PicsArt_1413556101413Dan de onderste rij van de linkerkant. Ook deze bevat hele standaard kleuren. Wederom is het pigment best wel goed. Ook hier kun je weer een prima ooglook maken.

PicsArt_1413556028975

Dan komen we aan bij de rechterkant. Deze bevat iets koelere kleuren maar ook wat meer ‘speciale’ kleuren. Het pigment is echt heel erg goed.PicsArt_1413556219235

Dit is de onderste rij van de rechterkant. Wederom, goede pigmentatie. En omg die rode kleur! Dat is echt mijn favoriete kleur uit dit palette!

Ik ben echt heel erg onder de indruk van dit palette. Ik had nooit verwacht dat het pigment zo goed zou zijn. Ik ben zeker van plan om nog minimaal 1 van de andere paletten te halen. Met dit palette kun je werkelijk alle denkbare ‘nude’ looks maken en zelf een party look. Er zit ook een matte zwarte oogschaduw in en een donkerblauwe. Het palette bevat highlighters, crease kleuren, ooglid kleuren en noem het allemaal maar op. I’m fan!

Dit palette is voor maar €2,50 te koop bij Action

 Volgen jullie mij al op Bloglovin?

11 gedachtes over “Review Action Palette – No. 4 Nude

  1. Pingback: 10 Producten die ik vaker moet gebruiken |

  2. Pingback: Review ♥ Action Palette – No.1 Forrest |

Geef een reactie

