Another Blogging Tag

Sorry mensen, vandaag even geen review! Door school had ik het ontzettend druk deze week en heb ik geen tijd gehad om producten uitgebreid te testen en mooie foto’s te maken. Wel heb ik vandaag een tag voor jullie! Het is de another blogging tag. Al redelijk verouderd maar het leek me wel erg leuk om deze te doen. Hierin beantwoord ik vragen over mijn eigen blog 🙂

Wat zou je aan je eigen blog willen verbeteren en wat wil je zeker zo houden?

Waar moet ik beginnen? Er valt echt zo veel te verbeteren…  Ik ben een echte perfectionist, alles moet en kan beter. Ik zou ontzettend graag meer posts willen. Maar zoals je merkt gaat dat nog wel eens mis. Helaas is het moeilijker dan gedacht om mijn blog me school te combineren. Ook zou ik graag een goede camera willen waardoor mijn foto’s en filmpjes mooier worden maar helaas zijn die krengen verschrikkelijk duur. Ook wil ik graag van thebudgetblognl.wordpress.com naar thebudgetblog.nl gaan. Dit gaat denk ik nog wel dit jaar gebeuren 🙂

Wat ik graag zou willen houden?

Mijn naam, ik ben daar best wel blij mee en was eigenlijk verbaasd dat deze naam nog niet in gebruik was.

Doe je alles voor je blog alleen?

Ja, ik doe echt alles helemaal alleen. Foto’s maken, foto’s bewerken, filmen, monteren, schrijven en ga zo maar door.

Welk cijfer zou je je eigen blog geven?

Een 7. Ik ben niet ontevreden over mijn blog maar er zijn nog zoveel punten die beter zouden kunnen.

Verdien je geld met bloggen?

Nope

Wat vind je een nadeel van bloggen, als je iets zou moeten kiezen? 

Dat je je verkijkt op hoeveel tijd het eigenlijk kost. Nu de zomervakantie voorbij is en ik dus weer naar school moet, merk ik pas echt dat ik af en toe gewoon tijd te kort kom. Natuurlijk vind ik het allemaal super leuk om te doen, maar het kost gewoon veel tijd.

Waardoor blijf jij hangen op een blog en wanneer klik je weg?

Foto’s en lay-out vind ik heel erg belangrijk. Zodra een blog onscherpe foto’s heeft of heel onoverzichtelijk is, klik ik al snel weg. Als iemand bijvoorbeeld ontzettend mooie en goed belichte foto’s maakt blijf ik zeker even hangen. Vaak lees ik nog neit eens artikel maar kijk ik gewoon naar foto’s.

Heb je mensen leren kennen door het bloggen? Zo ja, wie bijvoorbeeld?

Ik heb niemand echt leren kennen. Ik blog natuurlijk ook nog niet zo lang. Wel ontdek ik steeds meer nieuwe leuke blogs wat ik ook ontzettend leuk vind! Op Instagram zijn er ook veel meiden die ik nu volg waar we ook regelmatig reacties bij elkaar achterlaten. Dit kun je absoluut niet beschouwen als ‘leren kennen’ maar je hebt wel een soort van contact met andere leuke meiden. Dat is vooral erg leuk omdat je allemaal dezelfde interesse hebt.

Wat vind jij van persoonlijk bloggen? Waar let je op bij de informatie die je deelt op je blog?

Persoonlijk bloggen ben ik niet zo’n hele grote fan van. Als ik het doe vind ik het wel leuk, maar ik voel niet echt de behoefte om alles met iedereen te delen. Zo vertel ik het liefst zo min mogelijk persoonlijke gegevens en wil ik mijn familie en vrienden hier nog zo veel mogelijk buiten houden. Misschien wordt mijn blog in de toekomst nog wel wat persoonlijker maar ik voel momenteel niet echt die behoefte.

Denk je nog lang door te gaan met bloggen en hoe zou je blog zich dan ontwikkelen, volgens jou? Wanneer zou je stoppen?

Ik hoop het in ieder geval wel! Ik hoop dat ik op een gegeven moment kan bereiken dat ik 1 artikel per dag kan schrijven. Stoppen zou ik alleen doen als ik merk dat ik erg echt echt echt geen tijd meer voor heb of als ik het gewoon weg niet meer leuk vind.

Zou je je blog verwijderen in ruil voor 50.000 euro?

50.000 is een hoop geld maar iets doen wat ik leuk vind, vind ik belangrijker dan geld! Noppes dus.

Welke dingen gebruik jij om te bloggen?

Ik ben heeeeeeel minimaal. Als basis gebruik ik wordpress. Hiermee schrijf ik artikelen en maak ik mijn blog. Om video’s te bewerken gebruik ik heel standaard windows movie maker. Voor foto’s en filmojes gebruik ik heel armoedig de camera van mijn mobiel. Dit vind ik af en toe nog wel een beetje irritant omdat het gewoon lastig werkt en niet een heel mooie resultaat geeft. Om foto’s af en toe een beetje extra te belichten gebruik ik PicsArt.

Hopelijk vonden jullie dit een leuke tag! Ik probeer om zondag alsnog een leuke review voor jullie te hebben. Volgende week heb ik ook vakantie dus dan heb ik ook weer wat meer tijd om te gaan bloggen 🙂

2 gedachtes over “Another Blogging Tag

Geef een reactie

