Review ♥ 3 lakjes van Sinful Colors

Al twee keer eerder heb ik een review geschreven over een lakje van Sinful Colors. Van beide ben ik heel erg fan. Ik kocht een tijdje geleden vier nieuwe lakjes waarvan ik er al 1 heb gereviewd. Vandaag review ik de andere 3. Vandaag laat ik weten wat ik van deze lakjes vind 🙂

Als eerste dit lakje. Deze heet Ruby Ruby. Een hele mooie klassiek rode kleur. Zo’n kleur komt altijd van pas. Ik was nog opzoek naar een mooie rode kleur omdat ik er alleen een had van de Action en de kwaliteit daarvan is niet super geweldig.

Dit is de swatch. Met twee laagjes dekt dit lakje prima. Ik vind de kleur echt prachtig. Dit is gewoon echt de perfecte rode kleur. Zeker in het najaar draag ik erg vaak en graag rode nagellak dus deze gaat zeker van pas komen.

Dit lakje kocht ik ook vanwege de kleur maar eigenlijk ook een beetje om de naam. Hij heet namelijk Unicorn! Het is een hele lichte gele kleur. Heel erg leuk om nail art mee te maken, maar natuurlijk ook om zo te dragen.

De lak dekt nog verrassend goed ondanks dat het een lichte kleur is. Ik draag hier 2 laagjes en hij dekt heel goed. Wel is deze een beetje moeilijk egaal te krijgen.

Als laatste een bruine kleur. Veel mensen vinden dit misschien niet mooi maar ik vind het persoonlijk wel erg leuk. Dit is de kleur Nirvana. Laatst kocht ik ook een lakje van de Action in zo’n kleur maar die chipt al erg snel. Daarom zocht ik een soortgelijk lakje maar dan van een iets betere kwaliteit.

Dit is dan weer de swatch. Ik draag hier weer twee laagjes en hij dekt weer heel goed. Ik ben hier echt fan van. Het is een hele mooie donkere kleur en dat vind ik wel leuk in het najaar. Ook deze zal ik waarschijnlijk heel veel gaan dragen.

Ik ben heel erg tevreden over de lakjes. Ze dekken goed, lakken over het algemeen best fijn en blijven best goed zitten. Twee dagen houden ze zeker vol zonder enige chip. Ik denk dat mijn collectie Sinful Color nagellakjes heel snel weer gaat uitbreiden.

De lakjes zijn te koop bij geselecteerde Kruidvat filialen voor €1,99 per stuk

 Volgen jullie mij al op Bloglovin?

7 gedachtes over “Review ♥ 3 lakjes van Sinful Colors

Geef een reactie

