Ik heb wat gewonnen! ♥

Jeuiii! Een week geleden hoorde ik dat ik de winactie van Leonie van BlushingBeauty had gewonnen. Echt super leuk! Gisteren kreeg ik het pakketje binnen en vandaag laat ik jullie zien wat erin zit. Helaas kon ik geen unboxing video maken omdat ik deze week gewoon te weinig tijd heb om die video dan ook nog te gaan bewerken. 

Als eerste zat er een visite kaartje in van Leonie. Altijd leuk om zoiets te hebben 🙂 Daarnaast zat er ook nog een lief briefje in. En jemig ze heeft echt een mooi handschrift!

Dit is dan de complete inhoud. Best veel!

Als eerste zitten er twee maskers in. Daar maak je mij altijd blij mee. De linker is van Montagne Jeunesse en dat is het Prickly Pear Peel Off masker. De rechter is van Dr. Van der Hoog en dat is dan het creamy coconut masker. Ik heb ze beide nog nooit geprobeerd dus ik ben benieuwd!

Dan zijn dit denk de dingen waar ik het meest blij mee ben 🙂 Als eerste een lipstick van Catrice uit de Metallure collectie en een baked eyeshadow palette van de action

Dit is de lipstick. Het is de kleur C02 – Alluring Pink. Echt een prachtige kleur! Het is een felroze lipstick met een beetje een rood/paarse ondertoon. Me likes it. Ik wilde deze lipstick heel graag hebben maar toen de Metallure collectie te koop was, had ik mezelf een shopverbod gegeven. Daarom ben ik heel erg blij dat ik deze nu gewonnen heb!

Als tweede een baked eyeshadow palette in de kleur 424 – Champagne Rose. Ik had al zo’n palette maar gelukkig niet deze kleur. Degene die ik heb bevalt me erg goed dus ik ben ook heel benieuwd naar deze.

Als laatste twee dingen zit er nog een armbandje in en een leuk opschrijf boekje waarop staat: Do what you love, love what you do. Opschrijfboekjes komen altijd van pas en ik heb er ook al heel veel volgeschreven 🙂

Dit is de armband. Ik vind hem echt super mooi! Het is een soort van wikkelarmband die me een klein beetje doet denken aan een riempje haha. Er zitten allemaal mooie studs op en een aantal vrolijke woordjes 🙂 Deze ga ik denk ik wel vaak dragen!

Ik wil Leonie heel erg bedanken voor al deze mooie spulletjes! Ik ga er zeker heel veel plezier van hebben!

Kennen jullie haar al? Zo niet kijk dan eens op haar blog, instagram en youtube kanaal!

 Volgen jullie mij al op Bloglovin?

 

8 gedachtes over “Ik heb wat gewonnen! ♥

  1. Leuk artikel! En prachtige foto’s ook! 🙂
    Fijn om te lezen dat je blij bent met de producten. Enne, zo mooi handschrift heb ik nou ook weer niet, haha! 😉

    Veel plezier ermee!

Geef een reactie

