Aanbiedingen ♥ Week 41

Zoals elke week laat ik jullie weer een aantal mooie aanbiedingen zien. Lees snel verder om te zien wat er deze week allemaal voor moois in de aanbieding is
🙂

Kruidvat

Dr. Van der Hoog is een heel goed merk en ze zijn ook vooral bekend van de maskers. Normaal zijn ze best wel prijzig maar nu kun je een masker van 75 ml voor maar €5 scoren!

Ik ben zelf best wel gek op mijn twee mascara’s van Max Factor en ze hebben nog veel meer goede mascara. Nu kun je ze scoren met 50% korting dus dan worden ze ook nog eens lekker goedkoop 🙂

 

De maskers van Kruidvat zijn normaal als super goedkoop maar nu kun je er 2 kopen (dus eigenlijk 4!) voor maar €1! Ik heb er al een keer 2 gehad waar ik ook een review over heb geschreven. Ik wil nu nog even niks kopen want ik ga 11 oktober met Karlijn (My Life As Karlijn) naar Essen maar anders had ik ze zeker ingeslagen.

Trekpleister

Bij trekpleister krijg je nu het 2e product van de Catrice gezichtsmake-up voor de halve prijs. Ze hebben fijne producten dus deze aanbieding is zeker de moeite waard.

Etos

L’Oréal heeft de laatste tijd volgens mij echt ontzettend vaak een 2e gratis actie. Hartstikke fijn natuurlijk want het is niet hel aller goedkoopste merk. Deze keer geld het niet alleen op de make-up of de verzorging maar allebei. Je kunt dus een make-up product combineren met een verzorgingsproduct.

De Miracle gel lakjes van Sally Gansen zijn nieuw en je hoort er ontzettend veel goeds over. Het idee is dat je eerst gewoon een lakje aanbrengt en daarover de topcoat. Het blijft bijna net zo goed zitten als ‘echte’ gelnagels alleen heb je geen lamp nodig. Super handig! Je ktijgt nu bij Etos de topcoat gratis bij een lakje.

 Volgen jullie mij al op Bloglovin?

2 gedachtes over “Aanbiedingen ♥ Week 41

  1. Oei die maskertjes zien er wel heel erg verleidelijk uit.. 🙂 Ik heb je trouwens getagd voor de 5 Reasons Why I Smile Tag, op mijn blog staat de informatie over de tag! X

Geef een reactie

