Review ♥ Maybelline 24 HR Color Tattoo

Oepsie, sorry dat er vrijdag geen artikel online is gekomen. Ik had helaas geen tijd om een artikel te schrijven omdat ik het druk had met huiswerk en laat van school thuis kwam. Maar goed… Vandaag heb ik alsnog een review voor jullie en deze keer over een iets minder budget product. Het is namelijk de Maybelline Color Tattoo en die kost maar liefst €10,49. Dat vind ik heel erg veel maar ik kocht hem in een aanbieding. Vandaag vertel ik wat ik ervan vind!

Ik heb hem gekocht in de kleur 35 – On and on bronze.  De Color Tattoo wordt meestal gebruikt als een oogschaduw basis maar je kunt hem ook prima gebruiken als cream eyeshadow. Maybelline belooft dat het product 24 uur zou moeten kunnen blijven zitten. Dat is wel heel erg lang haha.

Dit is even een close-up van de kleur. Zoals je ziet is het een hele warme bruintint. Het is echt een brons kleurtje zoals de naam ook al zegt. Ik vind de kleur echt super mooi. Het product zit in een klein glazen potje en als je er met je vinger overheen gaat kun je het product op je ooglid aanbrengen. Dit gaat denk ik gewoon het makkelijkst met je vingers in plaats van een kwast.

Dit is dan de swatch. Wauw, dat pigment. Ik heb hier echt ontzettend weinig product gebruikt en het is gewoon al geweldig. De kleur vind ik ook nog steeds super mooi. Het is een hele shimmery glanzende kleur wat mij wel aanspreekt. Als ik haast heb zou ik dit zo alleen op mijn ooglid smeren en klaar is je ooglook.

Zoals ik al eerder vertelde, gebruiken veel mensen dit ook als een oogschaduw basis. Daar gebruik ik hem zelf ook best vaak voor. Zoals je op de swatch hierboven kunt zien, maakt het de oogschaduw veel intenser. Boven is gewoon de oogschaduw en daaronder de swatch met de Color Tattoo eronder. Groot verschil hè?

Ook blijft de oogschaduw met de Color Tattoo eronder echt veel beter zitten. Ik heb hier even flink over de swatches gewreven en zoals je ziet is de oogschaduw zelf bijna helemaal verdwenen. De Color Tattoo zit er echter nog geweldig op.

Ik ben echt ontzettend tevreden over dit product. De kleur vind ik geweldig, hij blijft fantastisch zitten en werkt perfect als oogschaduw basis. Hij blijft de hele dag op zijn plek zitten en ik denk echt dat hij als het moet 24 uur zou kunnen blijven zitten. Ik vind het de 10,50 wel echt waard. Het product is best zuinig in gebruik en werkt gewoon geweldig. De Color Tattoo’s zijn overigens is Duitsland veel goedkoper. Wel 4-5 euro. Mocht je dus naar de DM of iets gaan dan zou ik het eerder daar kopen dan in Nederland.

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

6 gedachtes over “Review ♥ Maybelline 24 HR Color Tattoo

  1. Pingback: 10 Producten die ik vaker moet gebruiken |

Geef een reactie

