My Pamper Routine

Jezelf verwennen en verzorgen vind ik ontzettend belangrijk. Minimaal 1 keer per week heb ik echt even lekker een avondje voor mijzelf, de zogeheten Pamper avond. Vandaag deel ik met jullie wat ik zoal doe op zo’n avond.

Een masker kan natuurlijk niet ontbreken op een relax avondje! Meestal voor ik in bad ga, doe ik even lekker een masker op. Wat voor masker verschilt elke keer. Ik vind het leuk om van alles uit te proberen. 🙂 Ik koop ook bijna nooit maskers opnieuw

Zoals ik net al zei ga ik dus in bad. Ik laat het bad lekker vollopen met warm water en zorg voor flink wat schuim. Ik gebruik tegenwoordig de bath&shower gel van Chupa Chups. Héérlijke geur! Geur is natuurlijk ook belangrijk als je even lekker wilt ontspannen.

Naast een masker voor mijn gezicht gebruik ik ook een haarmasker. Ik gebruik nu een anti frizz masker van Kruidvat eigenmerk. Prima masker, niet veel bijzonders. Terwijl dat intrekt lig ik lekker in bad en aan het eind spoel ik het eruit.

Bij het bad vind ik het ook lekker om een paar kaarsjes aan te steken. Meestal gebruik ik geurkaarsen. Ze geven gewoon een gezellige en ontspannen sfeer en geurkaarsen zorgen ook nog eens voor een lekkere geur!

Na ongeveer een half uurtje in het bad te hebben gelegen laat ik het bad leeglopen en doe een serum in de punten van mijn haar. Dit geef net nog even wat extra verzorging. Het serum dat ik gebruik komt van de Action.

Naast het haar moeten we natuurlijk ook het lichaam goed verzorgen. Ik smeer me in principe elke dag wel in maar dit is natuurlijk ook gewoon een onderdeel van de routine. Meestal gebruik ik een body butter. Op het moment vind ik de geur van kokos erg lekker. De body butter die ik gebruik komt van de Action.

Als alles is ingetrokken trek ik lekker mijn pyjama aan. Ik ga dan weer terug naar mijn kamer en bekijk een aantal leuke filmpjes op YouTube. Terwijl ik een beetje aan het kijken ben lak ik ook vaak mijn nagels en verzorg ik mijn handen en nagelriemen even wat extra. In mijn kamer staan natuurlijk ook een paar kaarsjes aan 😉

Dit was dan zo’n beetje mijn pamper routine. Hebben jullie ook zoiets? Laat het dan zeker even weten in de comments! Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden x

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

3 gedachtes over “My Pamper Routine

Geef een reactie

