Outfit of the day #1

Hoii! Vandaag deel ik mijn aller eerste outfit of the day. De herfst is weer begonnen dus dat betekend ook warmere outfits. En dat vind ik hartstikke leuk! Ik hou ervan om jasjes en vestjes te combineren met shirts. Hopelijk vinden jullie deze outfit leuk!

Ik draag een high waisted broek van de H&M. Daarin heb ik een blousje gedaan van Primark. In dezelfde kleur als het patroon van het blousje heb ik een jasje aan van de H&M. Mijn schoenen zijn ook van de H&M. Een echte H&M outfit dus haha.

Mijn hondje had heel veel zin om deel te nemen aan deze fotosessie. Eigenlijk is hij best wel fotogeniek 🙂

Even een close-up van mijn schoenen. Ik ben er echt gek op! Ze lopen heerlijk ondanks dat ze een hak hebben van 8,5 centimeter. En zwarte laarsjes zijn ook bijna met alles wel te combineren 🙂

De ketting heb ik subtiel gehouden. Less is more 🙂 Deze ketting komt van de Primark. Hij is heel simpel maar ik ben er echt gek op! Hij is subtiel en daardoor makkelijk te combineren. Hij geeft net even een laatste touch aan je outfit.

Qua handsieraden had ik wel zin om uit te pakken. Ik draag 4 midi ringen van de Primark. Ze komen uit 2 verschillende setjes. Al mijn sieraden die ik draag zijn trouwens goudkleurig. Om mijn rechter pols draag ik 3 kleine armbandjes, wederom van Primark. Mijn nagellak is van Essence. Dit is de kleur I ♥ My blue jeans. Hier komt morgen een review over online.

Make up die ik vandaag heb gebruikt:

  • Zelf gemaakte BB Cream
  • Miss Sporty So Matte Perfect Stay powder
  • Essence get big lashes volume boost waterproof mascara
  • Essence Hello Autumn eye pencil – 01 leaves are the new beef
  • Miss Sporty pump up booster 24 h waterproof eyeliner
  • ELF baked highlighter – moonlight pearls
  • Maybelline color tattoo – 35 on and on bronze
  • H&M eye shadow palette – Cocoa Bay
  • NYC city proof twistable intense lip color – Canal st Coral

Hopelijk vonden jullie deze outfit leuk!

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

3 gedachtes over “Outfit of the day #1

Geef een reactie

