5 H&M Fashion Favorites (Autumn)

Vandaag even een klein extra artikel! 🙂 Ik laat jullie vandaag 5 items zien van de H&M die ik echt heel erg leuk vind voor de herfst. Ik ben echt gek op herfstkleding zoals jullie misschien al in mijn laatste video hebben kunnen zien. De items zijn niet heel goedkoop maar nog heel goed betaalbaar. Hopelijk vinden jullie het leuk! Klik telkens op de foto om naar het item te gaan in de webshop.

Als eerste deze high waisted broeken. Ik heb zelf de zwarte en de donkerblauwe moet nog binnenkomen. Ik vind ze echt geweldig. De kleuren zijn mooi en ze zitten heerlijk. High waisted broeken zijn ook heel erg leuk om te combineren. Per stuk kosten deze broeken €19,99.

Fluffy! Ik vind fluffy items echt heel erg gaaf. Ik heb er zelf eigenlijk nog niks van, maar ik ben wel van plan om nog het een en het ander te kopen. Ik vind ze er gewoon heel gezellig uitzien en het lijkt me echt heerlijk. Deze truien kosten €19,99 per stuk.

 

Dan deze chelseaboots. Dit soort schoenen vind ik ook heel leuk. Ze zijn heel simpel en daardoor heel makkelijk te combineren. Misschien wil ik voor dit najaar nog wel een paar bruine chelseaboots gaan kopen… (*heeft net 2 paar nieuwe schoenen*). Deze schoenen kosten €29,99.

 

Dan nog iets waar ik echt gek op ben: vesten! Met vesten kun je ook gewoon je lievelings topjes van de zomer nog aan. Met vesten kun je net even wat meer verschillende outfits maken dan met een trui omdat je er telkens een ander shirtje onder kunt dragen! Deze vesten kosten €29,99 per stuk.

Jassen uitzoeken (vooral voor de koudere periodes) vind ik echt heel erg lastig. Vaak zijn jassen lang en dat kan ik gewoon niet hebben. Waarschijnlijk wil ik een parka gaan kopen. Deze jassen zijn wat korter dan de meeste winterjassen en vaak ook getailleerd! Dat vind ik ook wel leuk want in een warme dikke jas lijk je al snel een sneeuwpop. Deze jassen van de H&M vond ik wel erg leuk, de kleuren zijn ook lekker herfstig 🙂 Ze kosten €49,99.

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

3 gedachtes over “5 H&M Fashion Favorites (Autumn)

  1. leuk artikel, ook lekker kort. want bij lange artikels haak ik redelijk snel af.
    en die high waisted broek heb ik ook, hij zit zo ontzettend lekker!

    je bent echt een voorbeeld voor me!

Geef een reactie

