Review ♥ Catrice Call Me Princess + Sinful Colors Island Coral

Ik ben gek op nagellak. 2 Weken geleden scoorde ik deze 2 lakjes bij een 1+1 gratis bij Kruidvat. Vandaag review ik ze apart en samen voor jullie. Deze lakjes vormen echt dé perfecte combo ♥

Catrice Crushed Crystals 06 Call me princess

Als eerste dit lakje van Catrice. Ik had deze bij heel veel mensen gezien en ik vond hem echt prachtig. Dit lakje zou een soort zand effect moeten geven maar dan met glitters. Voor €3,39 krijg je 10 ml van deze prachtige kleur.

Hier dan de swatch. Ik draag hier 2 laagjes omdat je ander de witte randjes nog goed ziet. Ik vind hem persoonlijk iets té glitterig. Wel vind ik het een heel gaaf effect. Hij droogt ook best snel. Helaas hecht dit lakje niet heel goed op de nagels waardoor hij er redelijk snel en makkelijk afgaat. Mijn eindconclusie is mwah. Hij is prachtig maar de kwaliteit is niet heel erg goed. Na 1 à 2 dagen vind ik het echt wel weer tijd om mijn nagels opnieuw te gaan lakken.

Sinful Colors 1103 Island Coral

Als tweede deze lak van Sinful Colors in de kleur Island Coral. Voor maar €1,99 krijg je een groot potje van maar liefst 15 ml. Helemaal niet duur dus. Deze kleur sprak me wel aan omdat ik eigenlijk nog geen koraal kleur had. De kleur hiervan vind ik in ieder geval prachtig.

Dit is de swatch. Ik draag hier wer 2 laagjes. De lak dekt goed maar lakt niet heel erg fijn. Hij lakt al snel te dik en is moeilijk om egaal te krijgen. Maar goed, na wat gedoe heb je ook wel wat. De kleur vind ik echt fantastisch. De kwaliteit hiervan is ook goed. Hij blijft bij mij makkelijk 2 dagen zitten met maar een klein beetje chip. Met een goede top coat heb je hier echt wel 4 dagen plezier van. Ook droogt hij redelijk snel.

Combo

Op deze foto draag ik 2 laagjes van Sinful Colors Island Coral en een laagje Catrice Call me princess. Ik ben echt fan van deze combo! De kleuren passen super goed bij elkaar en de glitter wordt hierdoor iets subtieler. Met een goede topcoat blijft dit ongeveer 4 dagen zitten.

Wat vinden jullie van deze lakjes en de combo?

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

4 gedachtes over “Review ♥ Catrice Call Me Princess + Sinful Colors Island Coral

Geef een reactie

