Aanbiedingen ♥ Week 39


Zoals elke week deel ik vandaag weer een aantal mooie aanbieding met jullie. Er zijn week ontzettend veel producten in de aanbieding dus kijk maar snel verder 🙂

Kruidvat

Als eerste alle nivea gezichtsverzorging en reinigingsproducten. Nivea is een hartstikke mooi merk en helemaal niet heel erg duur. 1+1 Gratis is natuurlijk altijd mooi!

Dan heeft Maybelline een actie, namelijk 1+1 gratis op de oogproducten. Ik ben de laatste tijd helemaal verliefd om mijn color tattoo. Deze kost normaal €10,50 maar met deze actie kun je er dus gelijk 2 kopen voor die prijs!

Volgens mij zijn de gezichtsproducten van L’Oréal hartstikke goed. Helaas zijn ze niet heel erg goedkoop. Met deze actie zijn ze wel weer heel erg betaalbaar! Als je nog een nieuwe foundation of poeder of weet ik het wat nodig hebt zou ik zeker even naar het L’Oréal schap gaan bij het Kruidvat.

Dan deze 3 acties. Als eerste 50% korting op veel varianten van de L’Oréal gezichtsverzorging. Volgens mij is er altijd wel ergens een actie bij deze producten… Mooi toch eigenlijk haha. Dan is er ook nog 50% korting op de Garnier Skin Naturals producten, ook altijd leuk. Als laatste kosten nu ook alle Formula 10.0.6 producten nog maar €5. Een stukje goedkoper dan normaal dus!

Ik ben gek op de maskers van Montagne Jeunesse. Helaas zijn ze wel redelijk aan de prijs, namelijk 1 masker voor €1,80. Met de 2+2 gratis actie kun je dus veel voordeliger een aantal maskers inslaan!

De laatste tijd hoor ik ontzettend veel over de nieuwe compressed deodoranten. Dit is eigenlijk een mini verpakking met evenveel inhoud als een normale verpakking. Heel handig dus en ook nog eens beter voor het milieu. Nu kun je 2 deo’s halen voor €5.

Dan kun je als laatste bij Kruidvat nu ook 3 Fa producten halen voor maar €5, En dan krijg je er ook nog eens een mooie armband bij! Hartstikke leuk.

Etos

Bij Etos is het nog steeds Make-up Mania. Dit houdt in dat er 30% korting geldt op alle make-up producten en nagellak. Heel erg leuk als je je stash nog een beetje wilt aanvullen of je ook echt daadwerkelijk nog iets nodig hebt.

Dit was dan alweer mijn selectie aanbiedingen voor deze week. Hopelijk vonden jullie het handig. Ik ga zelf niks kopen want ik wil geld gaan besparen. Ik ga namelijk 11 oktober met Karlijn van mylifeaskarlijn.wordpress.com naar Essen! Laat in de comments zeker achter van welke actie jij nog gebruik wilt maken en misschien heb jij nog wel een mooie actie gespot. Deel die dan ook zeker!

Volgen jullie mij al op Bloglovin?

Een gedachte over “Aanbiedingen ♥ Week 39

Geef een reactie

