Review ♥ Maybelline SuperStay Better Skin Foundation

De SuperStay Better Skin foundation. Klinkt erg indrukwekkend. Een vriendin van mij gaf me een sample van deze foundation en hij beviel me wel. Ik besloot hem in full size te kopen. Ik heb de kleur 030 Sand, een van de donkerdere kleuren. Vandaag review ik hem voor jullie ♥

Ingrediënten

De foundation belooft een beter uitziende huid in 3 weken door de vitaminen die erin zitten. Namelijk Vitamine C, Pro-Vitamine B5 en Glycerine. Klinkt allemaal erg spannend.

Aqua,Dimethicone ,Isododecane ,Polypropylsilsesquioxane ,C30-45 Alkyldimethylsilyl Polypropylsilsesquioxane ,Silica ,Glycerin ,PEG-10 Dimethicone ,Disteardimonium Hectorite ,Dimethicone/Polyglycerin-3 Crosspolymer ,Sodium Chloride ,Nylon-12 ,Phenoxyethanol ,3-O-Ethyl Ascorbic Acid ,Caprylyl Glycol ,Panthenol ,Disodium Stearoyl Glutamate ,Sodium Dehydroacetate ,Disodium EDTA ,Acrylonitrile/Methyl Methacrylate/Vinylidene Chloride Copolymer ,Aluminum Hydroxide ,Dipropylene Glycol ,Zinc Gluconate ,Magnesium Aspartate ,Paraffin ,Copper Gluconate.

De consistentie is erg fijn. Hij is niet te dun en niet te dik. Hij smeert gewoon heel makkelijk uit. Dit is hoe ik mijn foundation wil hebben! Ik heb het expres alleen op mijn hand gedaan omdat je op mijn gezicht geen duidelijk verschil zag op de foto. Zoals je ziet heb ik op mijn hand ook een raar rood plekje dus dat is gelijk een referentie kader van hoe goed de dekking is.

Zoals ik al zij smeert de foundation erg makkelijk uit. De finish is echt heel mat. Daar ben ik ontzettend blij mee! Dit is de eerste foundation die ik heb waarbij ik niet eens de behoefte had om het nog af te poederen. Het effect vind ik ook erg mooi. Je ziet hem bijna niet zitten en hij voelt heel fijn aan.

Zoals je ziet is het rode plekje een stuk ‘rustiger’. Ik zou zeggen dat deze foundation een medium dekking heeft. Hij dekt goed zonder het onnatuurlijk te maken.

Ik ben erg tevreden over deze foundation! Ik zal de plus en minpunten even voor jullie op een rijtje zetten.

Pluspunten

  • Mat effect
  • Niet ‘cakey’
  • Blijft goed zitten
  • Dekt prima
  • Hydrateert
  • Fijne consistentie
  • Bevat SPF 20

Minpunten

  • Lichtste kleur is voor veel mensen te donker
  • Poedereffect kan droge plekjes en haartjes accentueren
  • Bevat siliconen

Ik heb deze foundation nog geen 3 weken gebruikt maar ik geloof er niet in dat deze foundation mijn huid nou echt beter gaat maken. Na anderhalve week zie ik niet echt verbetering. Dit had ik ook zeker niet verwacht. Al met al vind ik dit echt een hele fijne foundation. De kleur 030 Sand is perfect voor mij en ik vind de dekking en finish erg mooi. Deze foundation zit nu zeker in mijn dagelijkse routine!

De Maybelline SuperStay Better Skin foundation is verkrijgbaar in 6 kleuren en te koop bij de drogisterij voor €14,99

 

2 gedachtes over “Review ♥ Maybelline SuperStay Better Skin Foundation

  1. Pingback: Look of the day |

Geef een reactie

