Shoplog ♥ Nagel festival Kruidvat

Hoii allemaal. Vandaag weer een shoplog voor jullie. Kruidvat had/heeft een actie op álle nagellak. Alle nagellak is nu 1+1 gratis dus ik moest natuurlijk even langs gaan. Ik heb best wel wat gekocht en het leek mij wel leuk om dat aan jullie te laten zien 🙂

Als eerste kocht ik 4 lakjes van Sinful Colors. Ik had er al 1 in de kleur Soul Mate en daar was ik heel erg tevreden over. Van links naar rechts: Nirvana – Unicorn – Island Coral – Ruby Ruby. Van sommige kunnen jullie nog wel reviews verwachten. Normaal kosten deze lakjes €1,99 per stuk en nu dus maar €1.

Dan kocht ik nog 2 lakjes van Essence. Als eerste een lakje van de Colour & Go lijn met ‘the Suede’ effect. Dit is de kleur I ♥ my blue jeans. Hiervan kunnen jullie zeker nog een review verwachten. Deze kost normaal €1,69 en nu nog maar €0,85. Mijn top coat was bijna op dus ik kocht een nieuwe. Dit is de quick dry topcoat van Essence. Ik ben altijd heel ongeduldig dus een sneldrogende top coat is altijd handig! Normaal kost deze €1,99 en nu €1.

Als laatste lakje kocht ik deze Crushed Crystals van Catrice in de kleur Call me princess. Damn ik ben hier verliefd op. Hiervan komt ook zeker nog een keer een review online! Normaal kost dit lakjes €3,39 en nu betaalde ik €1,70.

Als laatste kocht ik, heel saai, een nieuwe nagellak remover. Op het bordje stond dat deze €0,49 kostte maar ik moest dat er uiteindelijk voor betalen. Hij kost dus dubbel zoveel als dat ze me hadden verteld… Stommerds hahaha. Ach, wat maakt het uit. In deze nagellak zit wel aceton. Klinkt gek, maar dat zocht ik ook. Nagellak remover mét aceton haalt gewoon veel makkelijker je nagellak weg en dat is vooral handig voor foutjes.

Dit was dan al weer alles wat ik heb gekocht! Ik heb me nog redelijk ingehouden 😉 Uiteindelijk moest ik €7,90 afrekenen wat echt heel erg meevalt voor zoveel producten. Ik ben er in ieder geval erg blij mee 🙂 Laat me ook weten waarvan jullie het liefst zo snel mogelijk een review willen zien.

Heb jij nog wat gescoord met de 1+1 gratis actie?

5 gedachtes over “Shoplog ♥ Nagel festival Kruidvat

Geef een reactie

