Aanbiedingen ♥ week 38

Zoals elke week laat ik vandaag ook weer een aantal mooie aanbiedingen zien voor deze week. Er zitten echt leuke aanbiedingen tussen waaronder een Make-up Mania! Hopelijk hebben jullie er wat aan 🙂

Kruidvat

Bij kruidvat kan je ALLEEN OP ZATERDAG 20 SEPTEMBER alle Rimmel Make-Up kopen met 1+1 gratis. De korting wordt verrekend als 50% kassakorting dus je kunt ook goedkopere producten met duurdere producten combineren.

Ook kun je 4 Nivea producten scoren voor de prijs van 2. Wederom wordt de korting verrekend als 50% kassakorting dus je kunt een wat duurder product combineren met een goedkoop product.

Ik heb sinds een tijdje een masker van Freeman en hij bevalt me erg goed! Deze actie is daarom ook erg handig. Wel heb ik het idee dat deze maskers eigenlijk altijd wel ergens in de aanbieding zijn dus zo heel bijzonder is het niet. Maar goed, een masker van 150 ml voor maar €2,49 is altijd leuk!

Ook de maybelline gezichtsproducten zijn in de aanbieding. Ik heb de Better Skin foundation en die vind ik erg goed! Daarover zullen jullie binnenkort ook nog wel een review van zien verschijnen. Ik kan de Maybelline producten zeker aanrader dus als je nog iets zoekt zou ik zeker van deze actie gebruikmaken.

Het nagelfestival! I love it. Vorige week was dit ook al en toen heb ik ook al 8 producten gescoord 🙂 Zouden jullie daar een shoplog van willen? De actie geldt ook op nepnagels en andere nagelaccessoires. Alleen de led-lampen voor gellak doen niet mee. Ook deze korting wordt verrekend als 50% kassakorting dus je zou een duur L’Oréal lakje kunnen combineren met een goedkope Essence lak.

Etos

Etos heeft weer make-up mania! Ik mag van mezelf helaas niks meer kopen dus zo’n actie is wel even een klap in mijn gezicht haha. Ik zou zeker even langs de Etos gaan want er zijn de afgelopen tijd veel mooie nieuwe producten uitgekomen. Ook de nagellak merken Essie en Sally Hansen doen mee, dus sla je slag!

Trekpleister

De folder van Trekpleister viel me een beetje tegen deze week. Ik kon niet echt iets geweldigs vinden. Of het was geen interessante actie of de actie gold ook bij Kruidvat. Het enige wat me nog een beetje aansprak was de €5 korting op de L’Oréal Revitalift en Skin Perfection producten.

DA

In de DA folder zag ik de actie 1+1 gratis op de Nivea Douche en Deodorant producten. Ik weet dat ze hele goede producten hebben dus zo’n actie is altijd mooi 🙂

Ook is er een actie op de Dr. van der Hoog producten. De maskers zijn volgens mij erg fijn maar wel een beetje prijzig. Met deze actie zijn ze al weer een stuk betaalbaarder dus dat is altijd leuk 🙂

Dit waren dan alweer de aanbiedingen voor deze week. Ik ga zelf niks kopen want ik heb de afgelopen week echt veel te veel uitgegeven. Wel zou ik graag willen weten of jullie nog ergens gebruik van gaan maken 🙂

4 gedachtes over “Aanbiedingen ♥ week 38

    • Hoi, natuurlijk wil ik een shoplog maken 🙂
      Ik je helaas niet echt een concealer aanraden omdat ik die zelf niet gebruik. Wel heb ik veel goeds gehoord over de camouflage cream van Catrice.
      Als je jouw goede kleur wilt vinden is het het handigst om in de winkel het product een beetje op je hals aan te brengen. Zo hoef je het niet meteen op je gezicht te smeren (vaak zijn tester al vaak gebruikt en daardoor vies) maar kun je wel testen of de kleur goed past. Daarbij komt ook dat een te lichte concealer veel minder erg is dan een te donkere concealer. Twijfel je met je kleur? Neem dan gewoon de lichtste van je twijfel.

      Hopelijk ben je hiermee een beetje geholpen!

Geef een reactie

