Review ♥ Action mini nagellak

Ik had ontzettend veel goeds gehoord over de mini nagellakjes van de Action. Nu ging ik pas geleden naar de action en zag een setje met 3 prachtige kleuren. Die kon ik natuurlijk niet laten liggen! Ik heb ze voor jullie getest en vandaag review ik ze voor jullie. Hopelijk vinden jullie het leuk 🙂

De nagellakjes zitten in zo’n setje bij elkaar. Ze staan meestal tussen de caviar setjes dus je moet heel even zoeken. Een setje kost €0,79. In één potje nagellak zit 3,6 ml. Echte mini potjes dus. Helaas heeft zowel het setje als de individuele potjes geen naam. Kleurnamen kan ik jullie dus niet geven.

Donkerroze

Ik begin met de donker roze kleur uit het setje. Ik vind het een erg mooi kleurtje. Hij is ook zeker geschikt voor het najaar.

Hij dekt echt heel erg goed! Ik draag hier namelijk maar 1 laagje en dat vind ik eigenlijk wel genoeg voor deze lak. Erg fijn want dan kun je met zo’n klein potje van 3,6 ml toch nog een redelijke tijd doen.

Lichtroze

Als tweede hebben we hier het lichtroze kleurtje. Heel erg schattig. Ik vind deze alleen iets minder geschikt voor het najaar en de winter maar dat betekend niet dat hij niet mooi is. Doordat deze zo licht is, was ik heel erg bang dat hij niet goed zou dekken.

Dit bewijst het tegendeel! Ik draag hier 1 dik laagje en hij dekt perfect! Dat had ik echt niet verwacht. Op mijn nagels vind ik het kleurtje ook heel erg schattig. Echt pastel roze.

Bruin

Deze kleur is eigenlijk de reden waarom ik dit setje kocht. Misschien denk jij wel, bruin? Gadverdamme. Maar mij leek het wel gaaf! Ik had ook nog helemaal geen donkerbruine kleur dus die moest natuurlijk ook aan mijn stash toegevoegd worden 😉

Ook deze dekt weer fantastisch met 1 laagje. De kleur op mijn nagels vind ik ook erg gaaf. Alhoewel ik wel denk dat zo’n kleur mooier staat op langere nagels dan op korte nagels.

Mening

Ik vind het heel erg goed dat de lakjes in 1 laagje dekken. Ondanks dat is mijn eindconclusie niet heel erg positief. De lakjes lakken namelijk best wel streperig. Dit komt door de niet al te beste kwastjes. Ook gaat de lak na 1 dag al flink ‘chippen’. Na twee dagen vond ik het echt wel tijd om een nieuwe lak erop te doen. Maar, dit was zónder topcoat en maar 1 laagje. Ik kan me goed voorstellen dat hij met een topcoat en 2 laagjes veel beter blijft zitten.

De kwaliteit is dus niet heel erg super maar het idee is wel leuk. 3 kleine potjes nagellak voor nog geen 30 cent per stuk. Als je niet al te veel te besteden hebt en je toch veel nagellakjes wilt hebben is dit wel een goed alternatief. Maar als je dan toch moet kiezen zou ik eerder voor de 50 cent lakjes gaan van Action, die vind ik persoonlijk wel erg fijn.

6 gedachtes over “Review ♥ Action mini nagellak

Geef een reactie

