Review ♥ Essence Hello Autumn eye pencil

Hoi allemaal! Allereerst sorry, de afgelopen dagen zijn er geen artikelen online gekomen. Dat komt omdat ik ziek ben geweest. Maar goed, vandaag ben ik er weer en ik heb een review voor jullie! Namelijk over deze 2 gekleurde oogpotloodjes van de limited edition van Essence, de Hello Autumn collectie. Hopelijk vinden jullie het leuk 🙂

Ik heb alle twee de kleuren gekocht. De bruine is 01 leaves are the new beef en de groene is in de kleur 02 Charlie seen in green. Erg leuke namen haha. De potloodjes kosten maar €1,59 per stuk. Ze hebben twee kanten. Namelijk 1 kant met het potloodje zelf en aan de andere kant een soort gummetje. Kan erg handig zijn.

Dit zijn dan de swatches op mijn arm. Zoals je ziet zijn ze super goed gepigmenteerd. Ze glijden heel erg makkelijk over de huid, je kunt er dikkere lijntjes mee zetten maar ook gedetaileerde, de kleuren zijn echt prachtig en ze blijven ook nog eens redelijk goed zitten! Ik ben echt heel erg blij meet deze potloodjes!

Ook heb ik even het gummetje uitgeprobeerd. Ik heb in het verleden wel meer merken met dit soort ideeën zien komen maar het heeft volgens mij nooit heel goed uitgepakt. Ook hier werkt het niet ideaal. Het is een leuk idee maar voegt niet veel toe. Je blijft een waas zien en een wattenstaafje doet hetzelfde werk.

Ik ben echt heel erg tevreden over deze producten. De potloodjes werken makkelijk en goed en de kleuren zijn echt prachtig. Perfect voor deze herfst. De potloodjes kosten €1,59 per stuk en zijn te koop bij Kruidvat. Wees wel op tijd want het is een limited edition!

De hele Hello Atumn collectie bestaan uit:

  • Thermo nagellak €1,99
  • Haarelastiekjes €2,99
  • Lipcream €1,99
  • Wenkbrauwkitje €2,89
  • Multicolour powder €3,39
  • Colour adapting powder blush €2,59
  • Oogpotlood €1,59
  • Oogschaduw palette €3,89

3 gedachtes over “Review ♥ Essence Hello Autumn eye pencil

  1. Pingback: Look of the day |

  2. Pingback: Outfit of the day #1 |

Geef een reactie

