Shoplog ♥ Action, Etos, Kruidvat, HEMA

Vandaag is het artikel iets later dan normaal… oeps, sorry! Beter laat dan nooit dus alsnog: Het zondag artikel. Vandaag heb ik een shoplog voor jullie. Ik ging shoppen met een vriendin en ik heb best wel veel gekocht… Ik deel het graag met jullie 🙂 Bijna alles heb ik gekocht met een actie.

Kruidvat

Als eerste heb ik twee producten van de Hello Autumn LE gekocht van Essence. Dit zijn twee gekleurde oogpotloodjes en aan de andere kant zit ook nog een gummetje. Helaas was veel van de LE al uitverkocht maar dit was er nog wel. De bruine is in de kleur 01 Leaves are the new beef en de groene is in de kleur 02 Charlie seen in green. Ze kosten €1,69.

Uit de sale kocht ik nog 2 glitterlakjes van Catrice voor maar €1! Er lag deze keer echt heel erg veel in de sale bakken. Vooral van Essence en Catrice dus als je nog iets goedkoops wilt hebben, ga even naar Kruidvat 🙂 De goude is in de kleur 41 Two Million Dollar Baby en de roze is in de kleur 45 Kitch Me If You Can.

Dan heb ik nog iets uit de sale, namelijk een oogschaduw mono van Essence. Deze was nu nog maar €0,50! Hij is in de kleur 70 fox in the box. Het is een hele mooie brons kleur. Hier ga ik waarschijnlijk wel veel plezier van hebben.

Oh mensen, nog meer uit de sale 🙂 Ik hou echt van sale! Ik kwam de Bath en Shower gel van Cupa Chups tegen. Hij ruikt heerlijk, ziet er super leuk uit en kostte maar €1! Dan begrijpen jullie denk ik ook wel dat ik die natuurlijk niet kon laten liggen… Ook heb ik nog een masker gekocht van Freeman namelijk het Clay Mask Avocado & Oatmeal masker. Deze helpt poriën te verkleinen en reinigt ze ook. Aangezien ik best wel grote poriën heb, leek het me wel leuk om deze te testen. Dit masker van 150 mL kostte nu nog maar €2,50.

Action

Als eerste iets heel saais, namelijk een broodtrommel. Ik had er nog een nodig want ik deed m’n brood telkens in zakjes maar dan plet ik mijn brood en dat is gewoon vies eigenlijk… Deze broodtrommel is lekker dun dus past het makkelijk in mijn tas. Deze broodtrommel kostte maar €0,52.

Mijn nagellak remover was bijna op en Karlijn van mylifeaskarlijn.wordpress.com raadde me deze pads aan. Het lijkt me echt super handig. Je hebt ze in meerdere geuren en ik heb de groene appel geur. Je koopt ze per 2 met in totaal 60 pads voor €0,99.

Verder kocht ik nog een glasvijl. Ik heb deze eerder gehad maar ze zijn zo goed als ‘op’ en ik vond ze heel erg fijn dus ik besloot om een nieuw setje mee te nemen. Voor 95 cent heb je een setje met een grote en een kleine glasvijl.

Ook kocht ik een setje met 3 kleine simpele notitieboekjes. Deze wil ik zelf nog gaan pimpen. Als jullie willen kan ik daar nog wel een keer een DIY artikel over maken 🙂 Voor de 3 mini boekjes betaalde ik 69 cent.

Don’t judge me, ik doe ook aan loomen 🙂 Ik vind het soms gewoon leuk om te doen. Ik was al een tijdje op zoek naar donker rode elastiekjes maar ik kon ze nergens vinden. Toen zag ik ze in eens bij de Action! Dit was het allerlaatste setje in deze kleur. In een zakje zitten 300 elastiekjes en dat kost dan €0,79.

Ik zag ook nog een setje met 3 handgels liggen. Dit leek me wel handig voor als ik even tussen het opmaken door mijn handen wil schoonmaken. Handgel komt sowieso altijd wel van pas. Voor 3 tubes? van 70 ml betaalde ik €0,85.

Ik hoorde veel goeds over de mini nagellakjes van de Action dus ik wilde dat ook wel eens proberen. Dit setje met een lichtroze, een donker roze en een bruine kleur trok mijn aandacht. Voor 3 potjes nagellak van 3,6 ml betaal je €0,89.

Als laatste kocht ik bij de Action een parfum. Dit is een dupe van Lady Million. Deze heet Lady six zeros dus dat zegt eigenlijk ook al dat het als dupe bedoeld is. Ik probeerde hem in de winkel en hij ruikt echt hetzelfde! Ik vind het echt een heerlijke geur. Voor 100 ml betaal je €2,85. Dat is heel wat anders dan meer de 100 euro voor het origineel!

Etos

Mijn maskers waren bijna op en toen ik naar Etos ging zag ik dat je voor 3 maskers van Botanical Choice nu maar 3 euro betaalde. Deze maskers heb ik al wel vaak gezien maar nog nooit geprobeerd. Ik ben er wel erg benieuwd naar. Ik koos voor een mango masker, een kiwi masker en een yoghurt aardbei masker. Normaal zijn deze maskers 1,50 per stuk.

Maybelline had ook een actie namelijk 1+1 gratis op alles. Het werd berekend als 50% korting dus als je iets duurs en iets goedkoops had betaalde je van beide producten maar de halve prijs. Ik kreeg van een vriendin een tester van de Super Stay Better Skin foundation omdat ze zeker wist dat het haar kleur niet zou zijn. Mijn kleur was het wel en ik vond het echt een super fijne foundation! Ik kocht hem in de kleur 030 Sand. Normaal kost deze foundation €14,99 en nu betaalde ik daar dus de helft van.

Ook wilde ik al een tijdje een color tattoo maar ik vond ze gewoon weg een beetje aan de prijs. Dankzij deze actie heb ik er uiteindelijk toch 1 gekocht. Ik heb de kleur 35 on and on bronze. Ik ben er heel blij mee, het is echt een prachtige kleur. Normaal kost deze €10,49.

HEMA

Als laatste kocht ik nog een ketting in de sale bij HEMA. Dit is een korte halsketting met 3 zalm kleurige kralen eraan. Ik vond hem wel erg mooi en hij kostte nu nog maar €1,50.

Dit is dan alles wat ik heb gekocht. Best veel… Wel heb ik ontzettend veel in de sale gekocht dus dat scheelt weer 🙂 Laat me weten in de comments waar jij graag een review van zou willen zien. 🙂

9 gedachtes over “Shoplog ♥ Action, Etos, Kruidvat, HEMA

  1. Leuke spullen heb je gekocht! Haha die Bath en Shower gel van Cupa Chups, wat grappig dat dat bestaat. Ik wist trouwens niet dat je glasvijlen zo goedkoop kon krijgen bij de action. Ik heb er gister een kleine op de markt gekocht voor 4 euro.. Damn afgezet 😦 xxx

Geef een reactie

