Review ♥ Kruidvat gezichtsmaskers

Hoii! Vandaag heb ik weer een review voor jullie en deze keer heb ik 2 soorten kruidvat maskers getest. Ik heb het Fruity Cocktail masker en het Strawberry masker. Voor een setje van twee betaal je maar €0,99. Dat is dus super budget! Lees snel verder om erachter te komen wat ik van deze fruit maskertjes vind 🙂 Beide maskers heb ik twee keer gebruikt om het goed te kunnen testen.

Fruity Cocktail

Laat je huid weer stralen en gezond aanvoelen met het fruitige Kruidvat Fruity Cocktail Masker. Het masker reinigt je huid op zachte wijze. Hierdoor voelt je huid weer schoon en fris aan.

Als eerste dit masker met ‘de geur van granaatappel, cranberry en bosbessen’. Dat is wat Kruidvat er zelf over zegt. Zelf vind ik de geur nou niet echt heel geweldig maar het is wel oke. Het masker heeft een transparant rode kleur en is helaas vrij dikkig van substantie.

Dit masker is een peel-off masker en dat vind ik altijd wel handig. Het is gewoon veel makkelijker om eraf te halen. Ik heb een tijdje de peel-off maskers gebruikt van de Action maar die waren super moeilijk te verwijderen. Ik hoopte dat dit beter zou gaan en dat ging het gelukkig 🙂 Na ongeveer 15 minuten was het masker opgedroogd en kon ik het er makkelijk afhalen.

Uiteindelijk vind ik het nog wel een prima masker. M’n huid voelde best fris en het gemak van het eraf trekken is gewoon heel prettig. Voor €0,99 vind ik dit zeker een aanrader.

Strawberry

Gun jezelf een ontspannen en zachte huid met het Kruidvat Strawberry Masker. De heerlijke geur van aardbeien brengt je gelijk in totale ontspanning.

Dan het aardbei masker. Deze geur vind ik wel erg lekker. De substantie is ook lekker zacht. Het is echt zo’n yoghurt masker. Tijdens het aanbrengen had ik echt het gevoel dat ik aardbeiyoghurt op mijn gezicht aan het smeren was. Erg lekker in ieder geval 🙂

Terwijl het masker opdroogde ben ik lekker even in bad gaan zitten en gaan ontspannen (het masker zou ook moeten ontspannen). Helaas merkte ik dat de geur langzaam een beetje vervaagde. Best jammer want de geur van iets zorgt meestal juist voor een ontspannen gevoel.

Maskers drogen bij mij op de een of andere manier heel langzaam op. Vooral op mijn wangen. Hebben meer mensen dit?? Na 20 minuten was hij echt overal droog en heb ik het eraf gehaald. Na het masker voelde ik niet echt een duidelijk verschil. De kracht van dit masker zit hem denk ik meer in de tijd dat je hem op hebt… Voor het resultaat hoef je het in ieder geval niet echt te doen want echt resultaat is er niet. Wel is het een lekker maskertje en zeker voor €0,50 per masker.

Ik denk wel dat ik deze maskers opnieuw ga kopen. Ik zag ook al dat er nog een chocolade versie is en daar ben ik ook wel benieuwd naar. Voor €0,50 per masker ga ik niet echt moeilijk lopen doen. Mijn huid is sowieso niet heel moeilijk en ik heb daarom ook niet een heel zwaar voedend of reinigend masker nodig. Ik doe het meestal voor de ontspanning.

Deze lekkere budget maskers zijn voor €0,99 per setje van 2 te koop bij Kruidvat

4 gedachtes over “Review ♥ Kruidvat gezichtsmaskers

  1. Pingback: Aanbiedingen ♥ Week 41 |

Geef een reactie

