10 Must Have Apps

Vandaag laat ik jullie mijn 10 must have android apps zien. En nee, niet die standaard apps zoals whatsapp, instagram en dat soort dingen maar echt apps die misschien niet iedereen al kent. Alle apps zijn helemaal gratis 🙂 Hopelijk vinden jullie het leuk!

Bloglovin

Bloglovin is een app voor mensen die heel veel blogs volgen (zoals ik). Net zoals op twitter kun je mensen daarop volgen en zodra een blogger een nieuw artikel plaats zie je die op je timeline. Zo hoef je niet naar alle 100 sites te gaan maar heb je gewoon 1 app waarop je alle artikelen kunt bekijken. Ook ik heb bloglovin voor mijn blog. Ik zou het heel erg leuk vinden als jullie mij daarop zouden volgen :). Klik HIER om daar naartoe te gaan.

Cleanmaster

Clean master is een ontzettend handige app voor als je mobiel vol begint te staan of een beetje langzamer wordt. Clean Master spoort alle overbodige bestanden op en verwijdert ze. Per keer dat ik het gebruik (ongeveer 2 keer per week) wordt er ongeveer 400 MB aan rotzooi verwijdert!

GoKeyboard

Go Keyboard is een leuke app voor als je emoji’s wilt. Go Keyboard is een alternatief toetsenbord die ook een knop heeft voor emoticons. Deze kun je overal gebruiken, snapchat, instagram, twitter noem maar op. Je moet eerst wel even puzzelen hoe het werkt maar het is echt super handig!

Icoron

Icoron is een app waarmee je de icon’s van je apps kunt opleuken. Je kunt allemaal icon’s downloaden voor je apps die er veel leuker en schattiger uit zien dan de normale. Ik ben echt fan van deze app. Hij werkt af en toe wel heel erg traag maar ik ben altijd weer helemaal happy als ik mijn telefoon hiermee heb opgeleukt 🙂

Instasize

Wat ik ontzettend irritant vind aan Instagram is dat alle foto’s vierkant moeten zijn. 9 van de 10 keer zijn mijn foto’s dat niet. Met instasize kun je je foto’s vierkant maken. De app plaats een witte rand om de foto heen die niet opvalt in Instagram. Zo kun je toch nog je mooie foto’s plaatsen zonder dat je ze bij moet snijden!

My OldBoy!

Deze app is geniaal. Hiermee kun je oude gameboy spellen spelen op je mobiel. Het is echt heel erg grappig om te doen. Het installeren van de spellen is wel heel erg tricky dus ik raad je aan om daarvoor heel even wat uitleg op google te zoeken. Als het eenmaal gelukt is, is het wel heel erg gaaf. Het geeft gewoon echt leuke flashbacks en het is grappig om te zien hoe crappy de games vroeger eigenlijk waren. Old but gold.

PicsArt

PicsArt is mijn favoriete fotobewerking app. Je kunt er echt alles mee doen; collages maken, filters toevoegen, foto’s verbeteren, op foto’s tekenen en zo nog wel even door. Als je de app eenmaal een tijdje gebruikt leer je steeds meer trucjes en het is gewoon echt een super app.

We Heart It

Deze app is volgens mij wel redelijk bekend. Op deze app plaatsen mensen allemaal van die mooie foto’s die je ook veel op tumblr tegenkomt. Ik vind het altijd wel leuk om naar te kijken en inspiratie uit te halen. Ook kun je allemaal leuke achtergronden downloaden voor je mobiel. Ik gebruik deze app regelmatig en kan er ook echt uren mee bezig zijn 🙂

WRTS

Voor alle scholieren onder ons is WRTS echt heel erg handig. Wrts heeft ook een site (wrts.nl) en hiermee kun je woordenlijsten aanmaken en leren. Super handig voor als je weer eens zo’n gigantische woordenlijst moet leren. Op je mobiel kun je jezelf ook overhoren en ik vind dat echt heel fijn werken. Je leert er heel snel en makkelijk mee.

Wunderlist

Met Wunderlist kun je allemaal to do lijstjes aanmaken. Ik kan echt niks zonder een to-do lijstje dus ik vind dit echt een fantastisch app. Al moet ik zeggen dat ik toch liever schrijf. Dit ligt absoluut niet aan de app maar meer aan het feit dat ik gewoon een liefde heb voor notitieboekjes en schrijven. Ook is deze app handig voor herinneringen en nog veel meer dingen!

Dit waren dan al weer mijn 10 must have apps! Hopelijk vonden jullie het leuk! Wat is jouw favoriete app die misschien niet iedereen kent?

4 gedachtes over “10 Must Have Apps

Geef een reactie

