Aanbiedingen ♥ Week 36

Hoii allemaal! Vandaag heb ik weer een artikel vol heerlijke aanbiedingen. Er zijn zo ontzettend veel mooie aanbiedingen dat ik even een strenge selectie heb moeten maken. Er zijn dus veel meer mooie aanbiedingen en daarom zal ik aan het eind van het artikel wel even naar een aantal folders linken. Met al deze mooie aanbiedingen moet ik denk ik toch maar weer eens drogisterij gaan shoppen! 🙂

Etos

Als eerste echt een super aanbieding! 2e gratis op alle producten van Maybelline! Echt top, de producten daarvan zijn altijd van goede kwaliteit en zo’n aanbieding is natuurlijk altijd top. Ik ben heel benieuwd of dit ook op de baby lips geldt… Ik ga in ieder geval zeker een kijkje nemen bij Etos deze week!

Dan nog een mooie tweede gratis actie; namelijk 2e gratis op alle producten van Dr. van der Hoog ClearSkin, Nivea Pure Effect, Garnier Skin Naturals Pure Active en Etos jonge en onzuivere huid. Ja dat zijn vast een hoop producten! Daar zit vast wel iets moois tussen 🙂 Sowieso heeft Etos deze week veel tweede gratis acties dus neem gewoon een keer een kijkje daar deze week 🙂

Andrélon styling heeft ook zeker een aantal mooie producten en 2 voor €6 is natuurlijk niet veel geld. Als je nog op zoek bent naar iets voor je haar zou ik zeker van deze actie gebruik maken. Let wel op; dit geldt dus niet op de verzorging zoals shampoo maar op de styling producten zoals volume poeder.

Kruidvat

LÓréal geeft een aantal mooie verzorging en reinigingsproducten en 50% korting vind ik altijd veeeel handiger dan 2e gratis. Vaak hoef ik namelijk maar 1 product. Maar goed, dit is dus weer een super handige aanbieding 🙂

Ik ben gek op kruidvat eigen merk en dan vooral op de bodyfruit lijn. Ik ga denk ik wel van deze actie gebruik maken! Er zijn denk ik wel een aantal producten die ik misschien nog wel wil proberen… Helaas moet ik wel gelijk 4 producten kopen maar tja… dat moet dan maar 😉

Damn deze ga ik denk ik inslaan als de geurtjes lekker zijn. Ik zag ze al een antal keer en ze lijken me ontzettend handig voor in mijn schooltas! De korting is niet heel gigantisch (30 cent) maar toch… het scheelt iets… En een lekker nieuw geurtje is ook altijd leuk 🙂

Trekpleister

Ik ben echt gek op de maskers van Montagne Jeunesse alleen ik vind ze niet heel goedkoop… Van deze actie ga ik daarom ook zeker gebruik maken want ik ben ook al bijna door mijn masker voorraad heen. Ik hoop echt dat ze deze dan nog genoeg op voorraad hebben want dit wil ik toch wel echt hebben…

Als laatste heb ik nog een dag aanbieding. Namelijk op woensdag 3 september. Op die dag kun je bij trekpleister 2 NYC foundations kopen voor de prijs van 1! Ik vind die foundations altijd best wel fijn dus ik ga denk ik nog wel even kijken want mijn BB Cream is waarschijnlijk in de winter wat te donker. Ik moet eerlijk gezegd wel zeggen dat ik tegenwoordig het liefst alleen poeder gebruik en een klein beetje concealer… Ik weet het niet maar ik vind gezichts make-up al snel too much…

Dit waren dan al weer een aantal top aanbiedingen voor deze week! Hieronder een lijstje met de volledige folders. Laat in de comments achter van welke aanbieding jij zeker nog gebruik gaat maken 🙂

2 gedachtes over “Aanbiedingen ♥ Week 36

Geef een reactie

