Colors Of The Rainbow Tag

De rainbow tag is een tag die ik al een tijdje wilde doen, het is er alleen nog nooit van gekomen. Vandaag eindelijk wel en dat betekent dat ik jullie vandaag mijn favoriete producten laat zien in de kleuren van de regenboog! Per kleur heb ik 2 dingen uitgekozen. Hopelijk vinden jullie het leuk 🙂 Het belooft in ieder geval een kleurrijk artikel te worden.

Rood

Voor rood koos ik voor een nagellakje van Essence en een geurkaars van IKEA. Het lakje van Essence is echt super fijn; hij lakt makkelijk, dekt goed en is super budget. Het is echt een heel fris rood kleurtje. Het is trouwens de kleur Redvolution die helaas niet meer te koop is… 😦 De geurkaars koos ik natuurlijk om de geur haha. Deze kaars ruikt heel erg naar aardbei, een geur waar ik persoonlijk heel erg van hou!

Oranje

Voor oranje heb ik een heerlijke body butter en een lipkleur. De body butter is van Kruidvat eigen merk van de Body Fruit lijn. De geur er van is echt heerlijk en hij is erg verzorgend. Ik heb dezelfde body butter ook nog in een andere geur. De lipkleur is van NYC. Het is echt een oranje kleur wat ik best gaaf vind! Hij brengt makkelijk aan omdat het een soort van chubby stick is en hij blijft ook nog eens goed zitten. Dit is de kleur Canal St Coral.

Geel

Voor geel heb ik net zoals bij rood een geurkaars en een lakje. De geurkaars komt wederom van IKEA. Deze kaars ruikt naar ananas! Hij ruikt echt heerlijk en je ruikt hem zelf al zonder hem aan te steken. Volgens mij gaat deze geur weg want ik heb hem kunnen scoren voor maar 50 cent in plaats van 1,50. Echt jammer want het is een heerlijke geurkaars. Het lakje is van het merk Miss Sporty. Ik gebruik niet heel vaak gele nagellak omdat ik het toch een moeilijke kleur vind maar ik maak hem heel vaak bloemen op mijn nagels en dan gebruik ik altijd 453 van Miss Sporty. Het lakje dekt goed, lakt fijn door het brede kwastje en blijft voor de prijs best goed zitten.

Groen

Als groene producten heb ik een shampoo van Guhl en de Vaseline Spray&Go. Ik denk dat dit al mijn 4e fles is van deze shampoo omdat ik hem echt heel erg fijn vind. Hij is niet super goedkoop maar er zijn vaak aanbiedingen en dan sla ik hem meestal in. De Vaseline Spray&Go kon natuurlijk niet ontbreken! Dit is denk ik wel mijn all time favourite op het gebied van lichaamsverzorging.

Blauw

Voor blauw heb ik toevallig 2 waterproof producten gekozen. Ik heb een mascara en een eyeliner. Het zijn allebei producten die ik nu gewoon echt dagelijks gebruik. De get big lashes mascara hebben jullie waarschijnlijk al vaker voorbij zien komen. Wie mij ook volgt op YouTube weet misschien dat ik echt zweer bij de Catrice Liquid Liner maar sinds kort vind ik de Miss Sporty pump it up booster waterproof eyeliner (wat een naam zeg…) eigenlijk veel fijner. Het kwastje is dunner en preciezer en hij is ook nog eens in verhouding veel goedkoper.

Paars 

We zijn alweer aangekomen bij de laatste kleur, paars. Ik twijfelde hier een beetje. Ik wilde eigenlijk de droogshampoo van adrélon doen en de smokey eye brush van essence maar die zijn niet helemaal paars. Maar goed, dat weten jullie nu dat ik dat ook fijne producten vind. Als eerste heb ik de pump up booster mascara van Miss Sporty gekozen. Deze gebruik ik altijd als ik geen waterproof mascara wil gebruiken. Het is echt een fijne mascara met een groot borsteltje. Als tweede product heb ik een nagellakje van Saffron. Deze kocht ik ooit eens bij de Action. Ik vind de kleur echt super mooi. Het is echt een heel lief zacht lila kleurtje. Heel erg zomers.

Dit was dan al weer de Rainbow Tag! Ik hoop dat jullie hem leuk vonden. Weten jullie nog tags die ik nog een keer zou kunnen doen? Ik vind het namelijk erg leuk om te doen!

Een gedachte over “Colors Of The Rainbow Tag

  1. Super leuke tag. Ik zou hem zelf ook wel willen doen maahr heb denk ik niet producten in die kleuren. Ookal regent het hier ik kreeg toch een zomers gevoel toen ik dit artikel las.

Plaats een reactie