Review ♥ ELF Brightening Eye Color

Misschien hebben jullie ze al gezien in mijn elf shoplog, de oogschaduw palettjes voor maar €1. Ik heb 2 kleuren namelijk Luxe en Day 2 Night. Ik als budget gek kon dit natuurlijk niet laten liggen. Want kom op, een palette met vier kleuren voor maar €1?! Vandaag review ik ze voor jullie! 🙂

Verpakking

De verpakkign ziet er redelijk goedkoop uit maar ik vind niet dat ik daarover moet klagen voor maar €1. Het doosje is gemaakt van wit plastic maar het doosje valt prima te sluiten. Ook zit er nog een kwastje bij en een klein spiegeltje. Het kwastje ga ik absoluut niet gebruiken want de kwaliteit daarvan is gewoon echt slecht. Ik denk dat ze die net zo goed weg hadden kunnen laten. Maar goed, ik vind de verpakking niet heel erg lelijk en het is erg functioneel.

Day 2 Night

Als eerste review ik Day 2 Night. Dit is een vrij herfstig palettje vanwege de kleuren. Het doosje bevat een crème kleur, een rood/bruine kleur, een bruine kleur en een donker groene kleur. Ik denk dat zoiets vooral mooi staat bij bruine ogen omdat het vrij warme kleuren zijn. Ik heb zelf donker bruine ogen en ik denk dat ik hier wel mooie looks mee kan maken.

Even een close-up van de kleuren

Ik vind de pigmentatie echt super en zeker voor 1 euro! Alle kleuren zijn gewoon goed gepigmenteerd, zelfs de crème kleur. De oogschaduw brengt ook makkelijk aan en ik vind de substantie erg fijn. Het voelt heel erg zacht. ook blenden de kleuren gewoon erg goed. De oogschaduw bleef bij mij gewoon de hele dag goed zitten. Alle kleuren bevatten shimmer maar niet te veel. Het geeft gewoon een mooi effect.

Luxe

Dan heb ik ook nog Luxe. Weer een warm palette met een crème kleur, een rode kleur, een bruine kleur en een donkergroen/bruine kleur. Ook dit is weer herfstig en denk ik meer geschikt voor bruine ogen. Ik was nog op zoek naar een mooie rode oogschaduw en toen ik dit palette zag voor maar €1 kon ik het natuurlijk niet laten liggen.

En weer even een close-up van de kleuren

De pigmentatie is wederom echt super! Ik snap niet hoe ze dit kunnen maken voor maar 1 euro! De kleuren zijn ook echt prachtig met en hele mooie glans. Ik ben vooral heel erg te spreken over de rode kleur. Heel mooi en warm, echt perfect voor de aankomende herfst. Rood is misschien wat lastig om te dragen maar ik denk dat je er hele mooie looks mee kunt maken.

Conclusie

Ik ben echt fan van de Brightening Eye Color palettjes van elf! Ze zij super super budget en ook nog eens van een hele goede kwaliteit. Ik hoop echt dat elf weer een keer een aanbieding heeft waardoor je geen verzendkosten hoeft te betalen want dan ga ik zeker nog een aantal van deze oogschaduw doosjes kopen! De kleuren blijven de hele dag goed zitten en zijn goed gepigmenteerd. Ja, ik ben echt enthousiast 🙂

Wat vind jij van deze Brightening Eye Colors?

3 gedachtes over “Review ♥ ELF Brightening Eye Color

  1. Hey!
    Ik heb je genomineerd voor de Sunshine blogger award!
    Neem snel een kijkje op mijn blog voor meer informatie! ♥

    Liefs, Annika van lifestylebyannika.wordpress.com

Geef een reactie

