10 Beauty Musthaves

Vorige week plaatste ik een artikel over 10 make-up musthaves en vandaag laat ik jullie 10 beauty musthaves zien. Ik heb 10 soorten producten uitgekozen op het gebied van verzorging en reiniging waarvan ik vind dat ze echt niet kunnen ontbreken. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Reiniging

Als eerste heb ik een face wash. Naast gewone reinigingsdoekjes gebruik ik ook altijd een face wash. Deze is van essence my skin en ik ben er erg tevreden over. Het is gewoon erg belangrijk om je gezicht goed te reinigen. Ik gebruik een face wash meestal onder de douche omdat ik dat gewoon net iets makkelijker vind.

Dan kan een goede oog reiniging natuurlijk ook niet ontbreken! Het liefst gebruik ik een reiniger met olie erin omdat dit gewoon makkelijker make-up verwijdert. Mascara eraf halen is bij mij altijd een ramp geweest en met deze pads gaat het eigenlijk erg makkelijk. Ook als je geen waterproof mascara gebruikt is het nog steeds belangrijk dat je een goede reiniger gebruikt want je zult je verbazen over hoe veel make-up er eigenlijk overblijft als je het alleen maar met een doekje weghaalt!

Haar

Shampoo is wat mij betreft echt het belangrijkst. Ik heb een hele tijd geen conditioner gebruikt en alleen maar shampoo. Het is me eigenlijk best goed bevallen. Nu gebruik ik het wel gewoon weer maar shampoo is toch wel echt de must-have op het gebied van haarverzorging. Het is eigenlijk ook een soort reiniger. Zoek een shampoo die geschikt is voor jouw haartype. Ik heb krullend haar dus ik gebruik ook een shampoo speciaal voor krullend haar 🙂

Droogshampoo is ook echt een must voor mij! Als je haar gewoon even niet helemaal lekker zit, spuit je dit erin en je haar ziet er weer helemaal fris uit! Ik kan in ieder geval niet meer zonder…

Gezicht

Ik noem het maar even spot treatment. Spot treatment vind ik echt ontzettend handig. Ik heb niet heel veel last van puistjes maar als ik er dan een paar heb smeer ik er even iets op en dan gaat het veel sneller weg. Mijn favoriet is de essence pure skin anti-spot gel. Hij is bijna op en helaas niet (meer) in Nederland te koop maar ik test er nu een van elf en ik hoop dat die net zo goed is.

Dan is het ook belangrijk om je gezicht goed te hydrateren. Ik gebruik daarvoor de Nivea Soft crème. Nee het klopt dit is niet optimaal maar ik heb best een makkelijke huid en dit werkt voor mij gewoon prima. Ik raad het alleen niet echt aan omdat ik denk dat het voor veel mensen niet gaat werken. Ik raad aan om op zoek te gaan naar een dag/nachtcrème die bij jouw huid past.

Lichaam/overige

Ik vind het ook altijd fijn om mijn lichaam elke dag in te smeren. Vooral op mijn knieën en ellebogen heb ik snel droge plekjes. Op niet al te warme dagen gebruik ik een body butter. Op wat warmere dagen gebruik ik de vaseline spray&go. Hierin zit ook aloë vera wat je huid ook verkoelt.

Nagelcrème is tegenwoordig ook echt een must voor mij. Misschien denk je, wat heeft dat nou voor zin? Dat dacht ik eerst ook, maar sinds ik het gebruik merk ik gewoon echt dat mijn nagels er op vooruit zijn gegaan. Mijn nagels waren eerst echt in een slechte conditie maar nu gaat het echt een stuk beter.

Lipbalsem is ook altijd handig om in huis te hebben. Ik heb heel vaak dat ik ineens super droge lippen heb en dat gaat bij mij echt niet van zelf over. Ik gebruik heel vaak de coconut care lipbalm van de Action. Die is echt heel erg fijn en zacht!

Een deodorant kan natuurlijk ook niet ontbreken! Laten we het niet ontkennen, iedereen zweet wel eens en dat is natuurlijk niet fris. Met deo maskeer je de vieze luchtjes en vaak zorgt het er ook voor dat je minder zweet. Ik ga de deur echt niet uit zonder deo te hebben gebruikt.

Dit waren dan al weer 10 beauty musthaves. Hopelijk vonden jullie het leuk 🙂 Volgende week komt er weer een 10 musthaves online en de woensdag de week daarna komt er ook een 10 musthaves video online!

Geef een reactie

