Budget Wishlist

Een tijdje geleden plaatste ik ook al een artikel met een wishlist maar dat waren ook vooral wat duurdere producten. Vandaag heb ik een wishlist gemaakt met alleen maar budget producten. Het zijn ook een aantal producten uit de nieuwe collectie van NYC, Catrice en Essence. Lees maar snel verder om te zien welke budget producten er allemaal op mijn wishlist staan 🙂

Sorry trouwens dat er vandaag geen aanbiedingen/my life in pictures online staat maar dat komt omdat ik momenteel op vakantie ben en dus vooruit heb moeten werken. Dit zal volgende week hetzelfde geval zijn. Maar wees niet bang, ik heb iets anders leuks voor jullie!

Als eerste een pafrum. Dit is Cherry Bloom van The Master Perfumer. Ik heb deze al een aantal keer in de hand gehad maar nog nooit daadwerkelijk gekocht. Ik weet niet waarom maar dat heb ik wel vaker met dingen. Dit parfum kost €7,99.

Essence heeft het assortiment vernieuwd en heeft de creative tip guides toegevoegd. Dit lijkt me echt ontzettend handig voor een leuke nail art. Ook heeft essence nog de gewone tip guides. Deze lijken me handig voor een french manicure of als je een leuk kleurtje wilt toevoegen omdat ik nogal slecht ben in dit soort dingen. Een setje kost €0,99.

Ook staan deze twee oog potloodjes op mijn wishlist. Ik heb eigenlijk nog geen gekleurde oogpotloden maar het lijkt me wel heel erg gaaf. Ik zou dan wel graag een bruine en een groene willen. Deze twee zijn van essence. De bruine is in de kleur Hot Scrotch en de groene in de kleur I Have A Green. Een potloodje kost €1,59.

Ik ben best wel fan van het lakje dat ik heb van Sinful Colors. Deze 4 kleuren zou ik ook dolgraag aan mijn stash willen toevoegen. Van links naar rechts: Cinderella – Island Coral – Vacation Time – Lets meet. De lakjes kosten €1,99 per stuk.

In de nieuwe collectie van Essence zitten ook 2 lakjes met een special effect. De roze is mat en de blauwe heeft een suede effect. Vooral de blauwe lijkt me erg gaaf en die wil ik daarom ook heel graag! De lakjes kosten €1,69 per stuk.

In de nieuwe collectie van Catrice zit een matte eyeliner. Dit lijkt me echt heel erg handig. Ten eerste omdat het een pen is en daardoor heel makkelijk werkt en ten tweede omdat ik matte eyeliner mooier vind dat glimmende. De eyeliner pen kost €3,69.

Dan nog een aantal producten van de nieuwe Catrice collectie. Als eerste twee velvet matt oogschaduw kleuren. De linker is Moss Wanted Colour. Een beetje een groene kleur. Ik ben de laatste tijd wel fan van groene oogschaduw dus deze leek me wel erg mooi. Ook vind ik rood/bruine oogschaduw erg mooi dus ik zou de kleur al Burgundy ook wel graag willen. De velvet matt oogschaduws kosten €3,99.

Catrice kwam ook met een ombre top coat. Omg dat lijkt me echt gaaf. Hiermee kun je verschillende tinten creëren, hoe meer laagjes van de top coat hoe donkerder de nagellak wordt. Hiermee kun je dus ook gewoon een licht kleurtje donkerder maken en hoef je dus niet super veel verschillende lakjes te kopen. De top coat kost €2,99.

Dit Undressed me too palette van MUA staat ook zeker op mijn wishlist. Ik baal er echt van dat er geen Kruidvat in de buurt zit bij mij die MUA verkoopt. En als ik dan ergens ben is deze áltijd uitverkocht. Het palette kost €5,99. Het is een soort dupe van het naked 2 palette.

Foto door Teskuh.nl

Ik zag pas geleden een review van de nieuwe NYC lip laquers op teskuh.nl en ik was meteen verliefd. Vooral op de kleur Central Park Passion, een beetje een rood/bruine kleur, en FiDi Fuchsia, een oudroze kleur. De NYC Expert Last Lip Laquers kosten €3,49 per stuk.

Een sleek palette staat ook zeker hoog op mijn verlanglijstje! Ik zou ontzettend graag het garden of eden palette willen maar gewoon een sleek palette staat ook op mijn wishlist. Sleek schijnt hele goede goedkope paletten te hebben en ik zou er ook wel eentje ( of meer 😉 ) willen hebben.

Dan staat er als laatste nog een product van sleek op mijn wishlist, namelijk de welbekende blush rose gold. Ik heb hem een keer gezien en hij is prachtig! Ik heb echt geen idee waarom ik hem toen niet heb gekocht!!

Dit was dan al weer alles wat er momenteel op mijn wishlist staat. Dit betekent overigens niet dat ik nadat mijn shopverbod voorbij is ook daadwerkelijk alles ga kopen. Het zijn gewoon dingen die ik graag zou willen.

Hebben jullie ook nog iets op jullie wishlist staan?

2 gedachtes over “Budget Wishlist

  1. Echt een te leuke wishlist. Die sinful colors nagellakjes zien er zo leuk uit, een beetje opi inspired. En die nyc liplaquers wil ik ook zo graag maar ze liggen in geen enkele kruidvat hier in de buurt. Echt balen!

Geef een reactie

