Spam je blog!

Ja mensen, het mag! Ik denk dat iedereen die zelf een blog heeft het wel kent, van die mensen die random hun blog in de reacties gaan plaatsen. Redelijk irritant maar vandaag mag het! Dit is ook gelijk een mooie kans om veel nieuwe blogs te ontdekken. Ik ben altijd gek op dit soort artikelen, want geloof me, je ontdekt soms echt nieuwe pareltjes.

Vertel wat over jouw blog. Waar schrijf je over? Hoe vaak? Wat onderscheid jou? Dat soort dingen 🙂 Veel plezier met het legaal spammen en het ontdekken van nieuwe blogs!

29 gedachtes over “Spam je blog!

  1. Hallo!
    Ik ben Astrid, een 20-jarige laatstejaarsstudente Bachelor Modetechnologie te Gent. Als sinds jonge leeftijd ben ik helemaal in de ban van mode. Ik las tijdschriften, scheurde er prentjes en foto’s uit en droomde van een leven in de modewereld. Toen het tijd was om verder te studeren wilde ik absoluut iets doen in de MODE. Aangezien ik geen echte ontwerpster wil worden koos ik voor Modetechnologie. Sinds lange tijd volg ik modeblogs en bloggers op youtube. Wegens tijdsgebrek en na enkele mislukte pogingen lukte het nog niet om een eigen modeblog op te starten. Maar sinds kort (een weekje ongeveer) ben ik er ook aan begonnen. Ik vind het heerlijk over mode te schrijven en hoop dat dit mijn latere carrière ook een boost zal geven of dit een extra pluspunt zal zijn bij een sollicitatiegesprek.
    Dit is mijn blog; http://timeless-elegance.weebly.com/

    Groetjes!

  2. Hoi, Ik ben Evy! Ik zou het tof vinden als je mijn blog over fashion, make-up, beauty en lifestyle wil bekijken: http://www.mbfl.blogspot.com.
    Posts over lifestyle gaan vaak over mijn hobby’s, zoals dansen, zingen en acteren. Ik zing in een band en ik ben met mijn dansteam Nederlands kampioen geworden!
    Ik post verder DIY’s, OOTD’s, reviews, shoplogs en nog veel meer. Sinds kort heb ik ook video’s! Op mijn site heb ik een link staan naar mijn youtube kanaal. (En bloglovin’ en Google+ en instagram…)

    Ik schrijf al bijna een jaar, dus er zijn genoeg posts te vinden!

    xxx

  3. Wat leuk dat we mogen spammen!
    Op mijn blog http://www.diysforyouandme.weebly.com, plaats ik anoniem berichtjes die vooral te maken hebben met DIY’s, inspiratie, dingen die je kan doen, tips, mijn glutenallergie en natuurlijk komt er af en toe een TAG ofzo voorbij. Het doel van mijn blog is dan ook om je bezig te houden, je op ideeën te brengen, waarop je anders misschien nooit kwam. En het is een blog voor iedereen; als je creatief bent, kom je op heel veel nieuwe ideeën, als je niet zo creatief bent, krijg je tóch de wil om alsnog leuke dingen te maken, als je van berichtjes lezen houdt, kan je die opzoeken want er staan genoeg berichtjes op en ga zo maar door!

    Ik zal het heel leuk vinden als je een kijkje neemt op mijn blog!

    Liefs ♥

    P.S aanstaande maandag komt er een Q&A online, dus vragen insturen kan nog steeds!! Ask me a question! 🙂

    Als je me zal willen volgen via Bloglovin’, zal ik het geweldig vinden! http://www.bloglovin.com/blog/12258899

Geef een reactie

