Winactie!!


Jaaaa ik doe eindelijk een keer een winactie!  In het pakket zit een blush van Max&More in de kleur Peach. Hij is gloedje nieuw, nog nooit gebruikt. Ook zitten er twee fijne maskers in het pakket. Hoe kan je kans maken op dit pakketje?

– Volg mij op Instagram @thebudgetblognl

– Repost de Instagram foto, tag mij in het bericht, gebruik de hashtag #thebudgetblogwinactie en laat  in je bericht achter waarom jij zou willen winnen. 🙂

– Volg mij op Bloglovin voor extra kans

Zorg dat je account op openbaar staat anders kan ik je deelname niet zien!! Winnaar wordt bekend gemaakt op 1 september om 20:00 Heel veel succes!!!!  ❤❤

Geef een reactie

