Aanbiedingen ♥ week 33

Het is weer maandag en dat betekent dat ik jullie weer een aantal leuke aanbiedingen laat zien voor de komenden week. Helaas is er niet heel veel nieuws bij gekomen (veel acties van vorige week gelden ook nog) maar ik heb toch nog wel een aantal leuke kunnen vinden. Hopelijk zit er ook wat voor jou bij!

Als eerste zijn de Maybelline mascara’s in de aanbieding bij Kruidvat. Zeker als je er 2 neemt, heb je echt een hele goede deal! De mascara’s van Maybelline zijn ook altijd heel erg fijn dus zeker een goed moment om weer eens een nieuwe mascara aan te schaffen.

Ook is er een actie op de Nivea gezichtsreiniging bij Kruidvat. Alles met 50% korting! Echt een super aanbieding! Een goede gezichtsreiniging is erg belangrijk dus als je nodig iets nodig hebt, nu is je kans om in te slaan.

Bij Etos krijg je nu het tweede product gratis bij alle L’Oréal gezichtsverzorging. Er zitten fijne producten tussen dus als je nog op zoek bent naar een goede maar nu dus goedkope gezichtsverzorging, zou ik eens naar de Etos gaan.

Bij etos kun je nu ook 2 aussie producten halen voor maar 10 euro. De producten schijnen erg fijn te zijn, dus misschien wel de moeite waard om eens uit te proberen 🙂

Garnier heeft ook een super aanbieding bij Etos. 2e artikel voor 1 euro. Ik heb heel veel goeds over het micellair water gehoord dus als je die nog wilt proberen zou ik zeker gebruik maken van deze actie. Verder zijn de producten van Garnier natuurlijk ook heel erg goed dus altijd leuk als er zo’n aanbieding is!

Bij de Andrélon Styling producten is er ook een leuke aanbieding bij Kruidvat. 2 voor €5,99, dat is dus €3 per stuk, wat helemaal niet veel is. Ik heb veel goeds gehoord over de Andrélon Styling producten dus dit is jouw kans om het ook eens uit te proberen.

Deze week heeft Kruidvat een aanbiedingen op de lip producten van Max Factor namelijk alls voor €10 per stuk. Heel handig, vooral als je de lipfinity wilt proberen want dat scheelt €7!

Ik hoop dat jullie dit artikel weer handig vonden! Ja, er zitten wat dingen bij van vorige week maar dat komt omdat acties vaak 2 weken geldig zijn. De komende twee weken zullen er trouwens geen aanbiedingen online komen want dan ben ik op vakantie. Natuurlijk heb ik iets anders voor jullie klaar staan dus ik hoop dat jullie dat ook leuk vinden! 🙂

Geef een reactie

