Shoplog Eyes Lips Face

Ik heb alweer een shoplog! Ik heb een tijdje geleden een bestelling geplaatst bij ELF. Ik was pas geleden jarig en dan krijg je bij ELF gratis verzendkosten. Dus, als jij bijna jarig bent: Maak een account aan op http://www.eyeslipsface.nl! Natuurlijk heb ik dit besteld voor mijn shopverbod. Het is redelijk wat. Lees verder om te zien wat ik heb gekocht en wat informatie over de producten.

Als eerste bestelde ik deze ‘Blending Wedges’. Deze kun je onder andere gebruiken om je foundation aan te brengen maar je kunt zo ook voor nail art gebruiken. Daar heb ik ze eigenlijk ook voor gekocht. In een setje zitten 8 sponsjes en het kost maar €1.

Dan heb ik een aantal oogschaduw kastjes. Ze zijn allemaal 1 euro per stuk. De bovenste is de Smudge Brush. Hiermee kun je kleuren vervagen maar je kunt er natuurlijk ook gewoon oogschaduw mee aanbrengen. In het midden zie je de gewone Eyeshadow Brush. Dit is een dik plat oogschaduw kwastje. Gewoon handig voor op het bewegend ooglid. Onderaan zie je de Defining Eye Brush. Dit is een schuin afgesneden oogschaduw kastje.

Ik heb ook nog 3 gezichtskwasten besteld, ook voor maar 1 euro per stuk. Bovenaan de Foundation Brush. Deze ga ik niet gebruiken voor foundation maar om maskers aan te brengen. Daaronder de Fan Brush. Deze kwast leek me wel handig om te gepigmenteerde blush aan te brengen. Onderaan zie je de Total Face Brush. Dit is gewoon een grote poederkwast.

Ook bestelde ik de Zit Zapper. Dit is bedoeld om puistjes te laten verdwijnen. Het is een soort roller waar product uitkomt die je op je plekje kunt stippen en dit zou er voor moeten zorgen dat het plekje zo snel mogelijk verdwijnt. Daarnaast zie je de Eyelid Primer. Ik heb de kleur sheer. De Zit Zapper en Eyelid Primer kostte €1 per stuk. Ook bestelde ik nog een concealer namelijk de Zit Zapping Concealer. Ik heb de kleur medium (die best donker is dus pas op!) dit is voor mij wel de goede kleur dus ik heb gelukkig goed gegokt. Naast dat deze concealer een plekje maskeert zou dit ook dezelfde werking moeten hebben als de Zit Zapper. De concealer kostte €2,50.

Ik bestelde ook 2 oogschaduw palletjes voor maar 1 euro per stuk! Ik heb de kleur Luxe en Day 2 Night. Luxe bevat een beetje een rode kleur wat ik wel graag wilde hebben. Day 2 Night bevat een groene kleur wat ik ook nog wilde dus dat komt goed uit! Ik raad trouwens wel aan om swatches op te zoeken als je zo’n palletje wilt bestellen want de kleuren zien er anders uit dan op de elf site.

Het enige ‘dure’ product wat ik heb gekocht is de Baked Highlighter in de kleur Moonlight Pearls uit de Studio lijn. Hij kostte €4. Elf heeft 3 lijnen, de goedkope essential lijn en de iets minder goedkope mineral en studio lijn. Alles wat ik heb besteld is van de essential lijn behalve deze highlighter. Ik had nog geen highlighter dus ik ben hier erg blij mee. Als laatste bestelde ik nog de Shine Eraser. Dit zijn van de blotting sheets die er voor moeten zorgen dat het vet wordt geadsorbeerd waardoor je dus niet meer glimt. Dit leek me wel handig voor in de tas dus ik hoop dat het werkt. Voor 50 doekjes betaalde ik €1.

Dit was dan alles van mijn elf bestelling. Ik ben er heel erg blij mee! Van de meeste producten zullen er nog wel review online komen! Zoals jullie misschien al weten wil ik meer regelmaat in mijn blog dus de reviews zullen op vrijdag online komen. Laat me weten waar jij graag een review van zou willen zien!

9 gedachtes over “Shoplog Eyes Lips Face

  1. Pingback: Review ♥ ELF Brightening Eye Color |

  2. Leuke shoplog!

    Wat leuk dat we “legaal” mogen spammen! 🙂
    Ik en mijn vriendin bloggen al bijna een half jaar anoniem.
    Samen zijn we de eigenaar van http://xinfinityyx.blogspot.be/
    We amuseren ons samen met het maken van artikels en met onze blog te verbeteren.
    Ik ben erg blij dat we dit nu samen doen!
    We schrijven vooral over diy, nail art, beauty, lifestyle en andere dingen.
    Hopelijk neem je eens een kijkje op onze blog!

    Liefs,
    Eva ♥

Geef een reactie

