Liebster Award

Liebster

De Liebster Award is een award voor onbekende bloggers. Ik kende het nog niet maar ik ben door Salina van http://serendipitive.wordpress.com/heeft mij genomineerd voor deze award. Super leuk! Doordat ik ben genomineerd moet ik ook weer 11 andere ‘onbekende’ bloggers nomineren. Zo kun je ook gelijk een aantal leuke nieuwe bloggers ontdekken!  Ook beantwoord ik een aantal vragen in dit artikel die door Saline zijn bedacht en heb ik 11 vragen bedacht voor de genomineerden. 🙂

Klik hier voor mijn nominatie

1. Welke verandering merk je tussen je eerst geschreven blogpost en de blogposts die je nu maakt?

Ik besteed meer aandacht aan de foto’s en probeer daarin ook meer afwisseling te hebben. Eerst fotografeerde ik echt alleen maar op mijn schaapskleedje maar tegenwoordig ook met bloemen en 2 leuke dienbladen. Ook probeer ik mijn blogposts een beetje langer te maken zodat er meer informatie in zit. Over het algemeen komt er dus een beetje meer kwaliteit in mijn posts.

2. Welke reactie/comment onder een blogpost is je het meest bijgebleven en waarom?

Ik heb niet echt 1 specifieke reactie. Elke reactie die binnenkomt op mijn blog waardeer ik gewoon heel erg. Reacties van mensen die zeggen dat ze iets waarderen of dat ik ze inspireer blijven me natuurlijk wel even bij 🙂

3. Waar haal jij je inspiratie vandaan voor je blogposts?

Als ik nieuwe ideeën moet bedenken ga ik altijd na bij mezelf wat ik nou graag zelf zou willen lezen. Ook snuffel ik natuurlijk op veel andere blogs om ideeën op te doen. Ikzelf en andere blogs zijn mijn inspiratie bronnen!

4. Welke muziek vind je verschrikkelijk?

Ik ben fan van een hoop soorten muziek maar heavy metal vind ik echt helemaal niks. Ik hou best van ruwe en harde muziek maar dat gaat me net even wat te ver.

5. Hoe ziet je favoriete zonnebril eruit?

Ik heb niet veel zonnebrillen maar mijn favoriete zonnebril is een ronde van de Action. Mijn droom zonnebril is trouwens een clubmaster van Ray Ban. Dit vind ik echt heel erg mooi.

6. Kies je liever voor oogpotlood of eyeliner en waarom?

Eyeliner, het is veel intenser zwart en preciezer. Het is wel lastiger om aan te brengen dan oogpotlood maar ik vind het effect ervan gewoon veel mooier.

7. Hoe ziet jouw ultieme droombaan eruit?

Het zou natuurlijk geweldig zijn als ik van mijn blog mijn baan zou kunnen maken maar dat zit er denk ik niet in. Mijn droombaan zit denk ik in de zorg. Als sinds ik 4 ben roep ik dat ik dokter wil worden en dat wil ik eigenlijk 11 jaar later nog steeds. Hoewel ik de laatste tijd ook wel meer neig naar het lab.

8. Op welke blogpost ben jij zelf het meest trots?

Mij allereerste review. Dat was een review over de essence lipsticks. Het was misschien niet fantastisch maar ik ben toch best wel trots op mijn eerste review 🙂

9. Welke vaardigheid zou je graag willen leren?

Gitaar spelen. Ik heb al een hele tijd een gitaar in mijn kamer staan maar ik doe er eigenlijk helemaal niks mee. Ik heb verschillende pogingen gedaan tot mezelf iets leren maar het lukt me gewoon niet!

10. Wat is je favoriete televisieprogramma?

Ik moet eerijk zeggen dat ik niet heel erg veel tv kijk. Wat ik momenteel echt geniaal vind is Ranking The Stars. Heel fout maar ik vind het gewoon erg grappig om naar te kijken haha.

11. Wat is het mooiste boek dat je ooit hebt gelezen?

Ik ben echt totaal geen boekenwurm. Ik zou heel graag nog The Fault In Our Stars willen lezen. Het lijkt me echt een heel mooi boek, ik heb de film namelijk gezien. Ik hou wel altijd van boeken met een beetje een boodschap. Ik denk dat ik The Future Of Us wel een mooi boek vond… Het verhaal zelf is niet bijzonder mooi ofzo maar er zit wel een beetje een boodschap in en als je daar over na gaat denken vind ik het wel iets moois.

Nou, dat waren dan alle vragen die ik moest beantwoorden. Dan gaan we over tot de genomineerden en de regels en vragen daarvoor. Ik moet 11 mensen nomineren en voor hun 11 vragen bedenken.

Regels:

-De persoon die jou genomineerd heeft, link je terug in je bericht/blogpost.
-Onderstaande 11 vragen moet je beantwoorden in je bericht/blogpost.
-Na het beantwoorden van de vragen moet je 11 bloggers nomineren. De genomineerden moeten MINDER dan 200 volgers/followers     hebben op Bloglovin’.
-Bedenk 11 vragen voor de genomineerden.
-De persoon die jou heeft genomineerd, mag je niet nomineren.
-De mensen die  je nomineert , moet je dit laten weten door hen een link naar jouw post te sturen.

Genomineerden

Shanice van http://skinbysha.nl/

Karlijn van http://mylifeaskarlijn.wordpress.com/

Britt van http://xpatoir.blogspot.nl/

Emily en Tessa van http://xessaly.blogspot.nl/

Deveny van http://www.seture.nl/

Romy en Nanda van  http://wefashiontwins.wordpress.com/

Priscilla van http://belleviefashion.blogspot.nl/

Esther en Elise van http://www.happilyeverafterx.nl/

Daphne van http://debeautykoffer.nl/

Laura en Melissa van https://glamandglitters.wordpress.com/

Esmee van http://beautybyesmeex.blogspot.nl/

Vragen

  1. Waarom ben je begonnen met bloggen?
  2. Wat is jouw favoriete blog?
  3. Wie is je voorbeeld?
  4. Wat is je favoriete make-up merk?
  5. Wat vind je het aller leukste aan bloggen?
  6. Wat vind je van je eigen blog?
  7. Hoe lang blog je al?
  8. Wat zou je nog heel graag een keer willen doen?
  9. Wat is jouw ultieme beauty tip?
  10. Hoe laat ga je meestal naar bed?
  11. Hoe lang duurt jouw ochtend routine?

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie antwoorden! Veel plezier met het nomineren van andere bloggers en het beantwoorden van deze vragen! Laat het me weten als jouw posts online is gekomen ♥

5 gedachtes over “Liebster Award

  1. Pingback: Genomineerd voor de Liebster Blog Award! | De Beautykoffer

Geef een reactie

