Review NYC HD Color Quattro Eye Shadow

Laats ging ik weer eens tussen mijn make-up stash snuffelen en ik kwam 2 palletjes van NYC tegen en dacht: Hé die ga ik weer eens gebruiken. Ze zijn echt heel erg fijn en ik deel ze daarom graag met jullie! Lees verder voor de volledige review.

Ik heb 2 palletjes. Een bruine met een roze tint in de kleur 817 South Street Seaport en een soort van smokey eye set in de kleur 797 Gothic Harlem. Ik heb ze ooit gekocht in een actie voor €5,00 samen maar normaal kosten ze rond de €4,- Hartstikke goedkoop dus want dat komt neer op €1,00 per kleur.

817 South Street Seaport

Even een close-up foto van de kleuren. Als eerste heb je een mooie donkerbruine kleur. Perfect voor in je crease. Dan heb je nog een iets lichtere bruine kleur. Ook heb je nog een lief roze kleurtje en als laatste een witte om mee te highlighten. Met dit palette zou je echt een perfecte every day look kunnen maken. Alle kleuren die je nodig hebt voor een goede oog look zitten hierin.

\

Zoals je ziet is de oogschaduw ook prima gepigmenteerd. Zelfs de witte geeft ontzettend veel kleur af. Zoals je ziet bevatten alle kleuren een subtiele shimmer. Matte oogschaduw is misschien mooier maar de shimmer stoort hier absoluut niet. Het is heel subtiel en geeft eigenlijk wel een mooiere uitstraling. De textuur van de oogschaduw is ook nog eens heel fijn. Poederig, maar toch heel zacht.

797 Gothic Harlem

Dan nu even een close-up shot van de kleuren in het Gothic Harlem palette. Zoals je ziet is er een hoekje uit de witte kleur omdat ik zo onhandig ben geweest en hem heb laten vallen… Gelukkig zijn de andere kleuren niet beschadigd. In dit palette zitten allemaal kleuren om een grijze smokey eye te maken. Je hebt een witte kleur, een zilvere, een donker grijze en een zwarte.

Zoals je ziet zijn al deze kleuren ook weer prima gepigmenteerd. Ook voor dit palette geldt weer: Shimmer maar dan wel subtiel. Ook de textuur van deze oogschaduw kleuren is weer hetzelfde, heel zacht als een creamy oogschaduw maar dan toch in poeder vorm. Ik moet zeggen dat ik dit palette niet zo vaak gebruik omdat ik grijze oogschaduw niet zo bij mijn oogkleur vind passen. Dit neemt absoluut niet weg dat dit een geweldig palette is.

Ik ben heel erg tevreden over deze palletjes. Ze pigmenteren goed, hebben verschillende tinten voor een goede ooglook, hebben een fijne textuur en blijven eigenlijk de hele dag wel mooi zitten! Echt een budget aanrader dus! Dit zijn overigens niet de enige kleuren. NYC heeft een groot aanbod in deze palettjes. Neem dus zeker een keer een kijkje.

De NYC HD Color Quattro palletjes zijn te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor ongeveer €4,-

4 gedachtes over “Review NYC HD Color Quattro Eye Shadow

Geef een reactie

