Back To School Outfits – H&M

School begint voor sommigen al weer bijna en dat betekent niet alleen dat je werkstress krijgt maar waarschijnlijk ook (heb ik in ieder geval wel) stress van: Wat moet ik aan?! Om jullie een beetje te helpen heb ik een aantal outfits samengesteld inclusief grote tas zodat jij helemaal als nieuw het nieuwe schooljaar kan beginnen!

Ik wil hierbij wel even zeggen dat dit echt absoluut niet jouw stijl kan zijn en misschien juist wel heel erg. Het is in ieder geval wel allemaal mijn stijl dus zo kunnen jullie mij ook een beetje beter leren kennen 🙂

Als eerste heb ik deze outfit. Dit is eigenlijk ook gelijk mijn  favoriet. Voor het komende najaar heb ik al redelijk wat oker geel gezien. Eerst wist ik niet of ik het wel wat vond, maar ik vind het eigenlijk hartstikke gaaf! Ik heb de kleuren in deze outfit zo veel mogelijk terug laten komen in de verschillende kleding stukken. Deze outfit is comfortabel maar toch erg leuk en dat maakt het (vind ik) echt perfect voor school.

Dan nu een wat nettere outfit met toch weer een stoere touch (lol). Ik heb in deze outfit vooral veel zwart gebruikt. Dit heb ik dan weer gecombineerd met een rood/oranje crop top. Doordat de broek high waisted is zie je niks van je buik en daardoor is het nog erg geschikt voor school.

Nu een outfit die echt hélemaal zwart wit is. Ik vind vooral deze peplum top heel erg gaaf. Ik ben iemand die niet heel erg veel opvallende kleuren draagt en ook niet heel erg wil opvallen en ik denk dat deze outfit ook heel erg geschikt is voor mensen die net zoals ik niet heel erg willen opvallen maar er toch wel leuk uit willen zien.

Deze outfit is heel erg simpel. Een basic zwart shirt met een basic broek. Maar doordat je een mooie statement ketting erbij doet, ziet het er toch uit alsof je heel veel moeite hebt gedaan. Ik hou altijd wel van dit soort outfits. Het is makkelijk, maar leuk. De ketting kon ik helaas niet meer op de site vinden, sorry daarvoor!

Ondanks dat ik normaal heel erg van de nette outfits ben, vind ik deze toch ook wel erg gaaf. Ik vind de broek echt super mooi en de laarsjes zijn ook echt prachtig. Als shirtje koos ik voor wijnrood, echt typisch een kleur voor mij! De tas zou je misschien niet zo snel als schooltas zien, maar hij is groot dus waarom niet? 🙂

Dit waren dan de outfits die ik heb samengesteld met de items van H&M. Hopelijk vonden jullie ze leuk! Mijn ultieme tip voor jouw back to school outfit is echt: Trek aan waar jij je lekker in voelt en wat echt bij jou past!

Weten jullie al wat jullie gaan aantrekken?

8 gedachtes over “Back To School Outfits – H&M

  1. Hey! Ik vind je dit artikel echt leuk! Ook mijn stijl 🙂 En je blog is ook awesome. Ik heb samen met een vriendin ook een blog. Maar dan in het Engels 🙂 misschien kunnen we een keertje meeten en ideeën uitwisselen?

    Dikke kus!

Geef een reactie

