Aanbiedingen ♥ week 32

Het is weer maandag en dat betekent dat ik weer een aantal leuke aanbiedingen voor deze week laat zien! Ik zag weer een hoop leuks in de folders. Helaas heb ik de komende maand een shopverbod maar dat betekent niet dat ik niks voor jullie hebt opgezocht! Lees maar snel verder voor een aantal leuke aanbiedingen 🙂

Kruidvat

Deze week heeft Kruidvat een aanbiedingen op de lip producten van Max Factor namelijk alls voor €10 per stuk. Heel handig, vooral als je de lipfinity wilt proberen want dat scheelt €7!

Ook is er een actie op de Nivea gezichtsreiniging. Alles met 50% kortingen! Echt een super aanbieding! Een goede gezichtsreiniging is erg belangrijk dus als je nodig iets nodig hebt, nu is je kans om in te slaan.

Ook Vaseline heeft een aanbieding. Ik ben echt gek op de producten van vaseline en vooral op de Spray&Go. Normaal is het niet heel erg budget maar met 40% korting is het super betaalbaar!

Ik ben ook al een tijdje helemaal fan van de Guhl haarverzorging. Voor dit geldt eigenlijk hetzelfde als voor de Vaseline producten, het is normaal niet heel erg budget maar met 40% kortingen heel betaalbaar. Bij aankoop van 2 stuks krijg je 40% kortingen op je aankopen (bijna 2e gratis dus).

Bij de Andrélon Styling producten is er ook een leuke aanbieding. 2 voor €5,99, dat is dus €3 per stuk, wat helemaal niet veel is. Ik heb veel goeds gehoord over de Andrélon Styling producten dus dit is jouw kans om het ook eens uit te proberen.

Etos

Etos verkoopt een aantal restant producten van Palmolive en Fa voor maar 1 euro! Ik zou zeker even gaan kijken want 1 euro is natuurlijk geen geld!

Bij de Etos krijg je nu de tweede gratis bij alle Rimmel mascara’s. Ik vind de Rimmel mascaras’s altijd erg fijn dus ik vind het nu best jammer dat ik een shopverbod heb haha…

Trekpleister

Bij trekpleister is er ook een aanbieding bij Rimmel London. Alle lip producten kosten nu nog maar €6. Erg fijn als je nog een van de Apocalisps wilt want dat scheelt €5.

Omg, bij trekpleister krijg je 1 euro korting op alle babylips! M’n shopverbod komt niet echt op het goede moment… Mocht je nog een van de babylips willen, ga deze week zeker even naar Trekpleister want daar kosten ze nu nog maar €2,49.

Dit waren dan alle aanbiedingen die ik deze week heb uitgekozen. Hopelijk vonden jullie het leuk en handig. Laat in de reacties weten wat jij deze week nog zou willen scoren. Ik plaats hieronder even de linkjes van de volledige folders.

2 gedachtes over “Aanbiedingen ♥ week 32

Geef een reactie

