Kruidvat Shoplog & Shopverbod

Er was weer eens een gigantische sale bij Essence en Catrice en ik als budget fan kan dat natuurlijk niet weerstaan. Budget wat nog goedkoper wordt! Ik heb weer een hoop gekocht. Ik laat het vandaag aan jullie zien! En zoals jullie misschien al aan de titel hebben gezien, ik geef mezelf een shopverbod. Meer informatie daarover vind je ook in dit artikel.

Als eerste heb ik 4 nagellakjes van Essence Colour&Go gekocht. Want ik had natuurlijk nog niet genoeg… Maar kom op, ze hadden 50% korting dus kostten nog maar €0,85. Zo veel schade is het nog niet en het zijn ook nog eens prachtige kleuren! Eigenlijk wel zonde dat ze uit het assortiment gaan. Even van links naar rechts: 115- redvolution, 128 – let’s get lost, 146 – that’s what I mint, 107 – naughty and pink.

Dan heb ik ook nog 3 3D eyeshadow duo’s van Essence. Ook deze waren met 50% korting. Ze kostten nog maar €1,45. Hier komt nog een keer een review van online. Ze komen namelijk weer terug in het assortiment maar dan in een iets andere verpakking en wat andere kleuren. Deze 3 kleuren blijven wel maar worden alleen een beetje vernieuwd. De bovenste is 08 – Vanilla Latte. Linksonder is 11 – Fox Trott en rechtsonder is 04 – Caramel Cream.

Dit is het enige wat ik niet in de sale heb gekocht. Ik heb deze eerder gehad maar die is net op gegaan en ik wilde graag een nieuwe. Dit is de Essence My Skin soft cleansing gel. Hij kost €2,29.

Als laatste kocht ik nog van Catrice de Made to stay highlighter pen. Ik wilde al wel een tijdje zoiets als oogschaduw basis en deze was nu met 50% korting. Ik weet dat Essence ook zoiets heeft en die heb ik ook, maar die vind ik niet erg fijn. Ik hoop dat deze beter is. Deze kostte nu nog maar €1,95.

SHOPVERBOD

Ik ga mezelf echt een shopverbod geven. Ik heb de afgelopen week €30,50 aan make-up uitgegeven. Dat is echt niet goed… Voor jullie klinkt het misschien niet als veel en dat is het ook niet echt maar het gaat ook om het idee. Ik heb het allemaal niet echt nodig. Er is nu ook nog een pakketje van ELF onderweg omdat ik met mijn verjaardag gratis verzending kreeg. Hierover zullen jullie volgende week nog wel meer horen.

Ik heb de afgelopen tijd gewoon erg veel verkocht en ik ga dus 1 maand niks aan beauty spullen kopen. Geen make-up, geen verzorgings producten, gewoon niks. Het verbod geldt van 1 augustus tot 1 september.

6 gedachtes over “Kruidvat Shoplog & Shopverbod

  1. Misschien een handige tip om goed met je geld om te gaan: Als je iets gekocht hebt moet je eerst het geld van dat product weer terug verdienen voordat je weer wat nieuws gaat kopen.

  2. Wat een super leuke dingen heb je geshopt! Vooral naar de highlighter van Catrice. Hij gaat dan wel uit het assortiment maar zou je toch een review over willen schrijven?? Misschien ga ik hem dan ook kopen! Ik ben benieuwd. Nog veel succes met je shopverbod!
    Liefs Zoë

Geef een reactie

