The Budget Blog UPDATE

Vandaag wil ik jullie even informeren over een aantal dingen die ik wil veranderen aan mijn blog. Ik wil wat meer regelmaat in mijn posts en video’s krijgen dus daar heb ik een aantal plannen voor gemaakt. Verder zijn er ook nog een aantal andere dingen die ik wil gaan veranderen. Wees maar niet bang, het zijn alleen maar leuke veranderingen 🙂 !

Regelmaat

Allereerst wil ik even informeren over een soort van planning die ik voor mijn blog heb gemaakt. Momenteel zijn mijn uploads heel onregelmatig. Soms post ik de hele week 1 artikel per dag, dan weer 2 dagen niet en daarbij komt ook nog dat het allemaal ‘random’ artikelen zijn. Dit is niet alleen onhandig voor jullie maar ook voor mij omdat ik nog niet echt in een ‘flow’ kan komen. Mijn vaste week planning zal er zo uit gaan zien:

  • Maandag: Aanbiedingen van de week/my life in pictures
  • Woensdag: Video op YouTube
  • Vrijdag: Review/DIY
  • Zondag: Overig artikel

Verder kunnen er op dinsdag, donderdag en zaterdag ook nog een extra artikel of video online komen. Zo heb ik elke week minimaal 4 posts. Hopelijk vinden jullie dit ook handig. Als jullie trouwens nog leuke ideeën hebben voor artikelen, laat dat dat achter in de comments want tips zijn altijd welkom 🙂

The Budget Blog webadres

Momenteel is mijn webadres thebudgetblognl.wordpress.com. Dit wil ik misschien gaan veranderen naar thebudgetblog.nl. Ik weet nog niet wanneer maar dat het dit jaar nog gaat gebeuren weet ik eigenlijk wel zeker. De reden dat ik het nu nog niet doe is omdat het geld kost en ik eerst wil aankijken hoe goed ik mijn blog kan combineren met school. Als ik namelijk merk dat ik tijd te kort kom en dus ga minderen (stoppen doe ik nooit) dan vind ik het misschien een beetje onzin om geld te gaan betalen voor mijn blog. Maar kortom: ik wil mijn blog dus iets professioneler maken.

Lay-out

De lay-out die ik momenteel heb vind ik niet verkeerd maar ik heb zitten kijken en ik heb een aantal andere op het oog. Het veranderen van mijn lay-out ga ik niet 1 2 3 doen want dat is nog best een gedoe. Wel wil ik even meegeven dat ik er over aan het nadenken ben. Laat anders ook even weten wat je van de lay-out vind die ik nu heb 🙂

Er is ook nog een klein probleempje met lay-outs. Je kunt ze namelijk niet helemaal aanpassen. Je hebt een aantal thema’s bij wordpress die je gratis kan gebruiken maar die thema’s zijn ‘vast’. Je kan dus niet het lettertype veranderen of de kleuren. Wil je dit wel doen, dan kost dat geld, en best veel geld. Dit ben ik nog niet echt van plan. Ik wilde dit wel even laten weten omdat ik dus niet echt de ‘perfecte’ blog kan maken momenteel.

Social Media / YouTube

          

Tegenwoordig ben ik  niet allen maar bereikbaar op mijn blog en e-mail adres, maar ook op social media. Ik heb bijvoorbeeld een instagram account en een twitter account. Daarnaast heb ik natuurlijk ook YouTube. Maar wat veel van jullie misschien nog niet kennen is Bloglovin’. Dit is een site/app waarmee je makkelijk je favoriete bloggers kunt volgen. Je hebt net zoals met twitter en facebook een soort van timeline maar dan met alle nieuwe blogposts. Ook The Budget Blog is hierop te vinden.

Klik telkens op het logo

Sorry voor dit verschrikkelijk saaie artikel! Maar ik moest gewoon even een aantal dingen vertellen. Morgen gaat de nieuwe planning meteen in en komt er dus een review online.

4 gedachtes over “The Budget Blog UPDATE

  1. Jouw blog is echt super! En erg handig dat je met meer regelmaat gaat werken.
    Ik heb een vraag voor jou,
    Ik weet niet of je tijd hebt om te antwoorden, maar nooit geschoten is altijd mis ;).
    Ik wil ook een blog beginnen, maar ik weet niet precies hoe dat moet en wat daarvoor handig is. Ik weet al wel dat ik dan iets met fotografie en lifestyle wil doen (combineren misschien?).
    Zou je mij kunnen helpen, me hoe ik dat het beste kan? Alvast echt heel erg bedankt!!
    xx
    Mailen kun je naar dit emailadres: marydroomen@gmail.com

Geef een reactie

