Nieuwe producten Essence najaar 2014

Misschien hebben jullie het wel gemerkt, er was/is heel veel sale bij essence. Dit komt omdat er een aantal producten uit het assortiment gaan. Nu komt essence natuurlijk ook met een aantal nieuwe producten! Er is echt van alles en er zitten zeker mooie producten tussen dus kijk maar snel verder 🙂

Essence

nieuwe_producten_essence_najaar_2014_02

Essence effect eye pencil €1,99 – Essence komt met een aantal nieuwe oogpotloodjes in leuke vrolijke kleurtjes

nieuwe_producten_essence_najaar_2014_04

Essence liquid ink eyeliner €2,89 – Eyeliner! Daar ben ik heel erg benieuwd naar. Er komt een matte variant en een glanzende variant. Ik denk dat ik de matte variant ga halen als hij uit komt.

nieuwe_producten_essence_najaar_2014_05

Essence soo blush! & soo glow! €2,89 – Essence komt met 2 nieuwe blushes en 2 highlighters in crème textuur. Deze verandert in poeder op je huid. Hier ben ik heeeel benieuwd naar.

nieuwe_producten_essence_najaar_2014_03

Essence effect eyeshadow €2,99 – Ook worden er een aantal vloeibare oogschaduws uitgebracht. Ik ben daar zelf nooit zo’n fan van maar ik ben wel heel benieuwd hoe deze anderen zal gaan bevallen.

nieuwe_producten_essence_najaar_2014_13

Essence 3D eyeshadow €2,89 – Essence vernieuwd ook de 3D eyeshadows. Alle kleuren van de huidige collectie waren in de sale en ik baalde daar eigenlijk best wel van omdat ze dan dus uit de vaste collectie gaan. Gelukkig worden ze alleen vernieuwd. Wel zijn er een paar kleuren uit maar er komen ook prachtige kleuren voor in de plaats!

nieuwe_producten_essence_najaar_2014_10

Essence lipliner €0,99 – Deze lipliners bestonden ook al alleen essence voegt een aantal nieuwe kleuren toe waaronder een transparante. Dit maakt me wel erg nieuwsgierig…

nieuwe_producten_essence_najaar_2014_06

Essence lash base mascara €2,59 – Er komt nu ook een mascara basis. Ik weet het niet hoor… witte mascara. Vaak krijg je er alleen maar grijze wimpers van en hoe meer lagen hoe groter de kans is op spinnenpoot wimpers…

Essence lash princess volume mascara €3,39 – Er komt ook nog een nieuwe gewone mascara. Het borsteltje ziet er erg gaaf uit dus ik ben benieuwd!

nieuwe_producten_essence_najaar_2014_09

Essence effect lipgloss €2,59 – Zelf ben ik niet zo’n fan van lipgloss maar ik weet dat een hele hoop mensen dat wel zijn. Voor die mensen: Essence komt met 8 nieuwe glossjes!

nieuwe_producten_essence_najaar_2014_07

Essence colour & go nagellak €1,69 – Er komen een aantal nagellakjes bij met een effect. Ik ben hier heel benieuwd naar! Een nagellak met een suede effect? Dat lijkt me erg gaaf!

nieuwe_producten_essence_najaar_2014_08

Essence effect nail polish €1,99 – Ook komen er nog een aantal glitter topcoats bij. Ik ben er niet zo’n fan van maar de lakjes zien er wel gaaf uit!

nieuwe_producten_essence_najaar_2014_11

Essence glow in the night click & go nails €2,99 – Er komen nieuwe nepnagels bij. Deze zijn met glow in the dark. Lijk me erg gaaf!

Essence creative french manicure tip guides €0,99 – Oh yes! Er komen van die sjablonen die je helpen met french manicure en nailart. Deze ga ik zeker kopen!

Essence nail art hello foils! grafitti look transfer foils €1,49 – Er komen een aantal folies voor de nail art fans onder ons. Ik ben hier zelf niet heel handig mee, maar als jij dat wel bent is dit misschien wel leuk om te proberen!

nieuwe_producten_essence_najaar_2014_12

Essence nail art hello foils! transfer solution €1,89 – Voor de folies heb je een speciale topcoat nodig om de print erop te drukken. Daarvoor is dit nieuwe product.

Essence studio nails jelly pearl hydrating gel €1,89 – Essence voegt ook nog iets aan de nagel verzorging toe, namelijk deze lak met jelly pearls. Deze bolletjes bevatten voedende bestandsdelen die je nagels verzorgen.

Essence nail art sparkle sand top coat €1,99 – Dit vind ik wel erg gaaf! Essence krijgt een top coat die je nagellak een sand effect geeft en dan ook nog eens met glitters.

Wauw, ik ben onder de indruk van de producten! Ik ben zeker van plan een aantal nieuwe producten aan te schaffen om die te gaan testen en gebruiken. De nieuwe collectie is vanaf half augustus te koop.

Waar ben jij heel erg benieuwd naar?

Foto’s van veracamilla.nl – http://veracamilla.nl/2014/07/nieuwe-producten-essence-najaar-14/

 

 

7 gedachtes over “Nieuwe producten Essence najaar 2014

  1. Ik ben blij dat er nieuwe producten bijkomen, ik had deze wel een beetje gezien. en ik vind ze stuk voor stuk prachtig. Ik ben blij dat Essence lekker budget is. Ik kan niet wachten!!!

  2. mij lijken die oog potloden wel erg leuk en die folie’s
    (ik vind je blog heel gaaf en ik heb zelf ook een blog zou je daarop willen kijken en misschien een paar tips kunnen geven? alvast bedankt) mijn blog heet beautyproductendeem.wordpress.com (hopelijk vind je hem mooi) xx

Geef een reactie

