Tutorial Daisy Nails

Hoii allemaal! Vandaag heb ik een foto tutorial voor jullie over hoe je deze schattige nailart kunt maken. Hij is super simpel maar geeft toch een leuk effect. Lees snel verder om erachter te komen hoe je dit kunt maken! 🙂

Wat heb je allemaal nodig?

  • Nagellak als basis kleur. Ik ben gegaan voor een groene van Miss Sporty in de kleur 468, een roze van Essence in de kleur Free Hugs en een blauwe van Miss Sporty in de kleur 456. Je kunt natuurlijk ook gewoon 1 basiskleur gebruiken.
  • Een witte nagellak voor de bloemblaadjes. Ik heb White Hot Love van Rimmel London.
  • Een gele nagellak voor het hart van de bloem. Ik heb kleur 453 van Miss Sporty
  • Een dottingtool. Ik heb er een van Essence.
  • Een stukje aluminiumfolie voor de nagellak.
  • Wattenstaafjes om de foutjes weg te halen.

Stap 1

Je begint gewoon simpel met het lakken van je nagels zoals je dat normaal ook doet. Ik heb onlangs een artikel geschreven over hoe ik mijn nagels lak. Klik HIER om naar dat artikel te gaan. Breng gewoon twee laagjes nagellak aan en haal de foutjes weg. Als je klaar bent laat je dit ongeveer 2 minuten drogen.

Stap 2

Doe een dikke klodder witte nagellak op het aluminiumfolie. Ga hier in met de grote kant van je dottingtool zodat de nagellak op je daarop zit. Met je dottingtool ga je nu bloemvormpjes maken. Dit doe je simpelweg door 5 stippen te zetten in een bloemvorm en het af te maken met een stip in het midden. Doe dit 2 of drie keer op elke nagel en laat het weer goed drogen.

Stap 3

Doe nu een klodder gele nagellak op je aluminiumfolie. Deze keer gaan we niet de grote maar de kleine kant van het dottingtool gebruiken. Zo hou je het hartje subtieler. Zorg er weer voor dat er gele nagellak op je dottingtool zit en stip nu telkens het midden van de witte bloemen die je net hebt gemaakt aan.

Als je alles hebt gedaan laat je het weer opdrogen. Als nu ook de gele nagellak opgedroogd is, kun je er nog een top coat overheen doen en dan ben je klaar! 🙂

Hopelijk vonden jullie het leuk! Als je deze nailart nou ook gaat maken zou ik het leuk vinden om je resultaat te zien. Dit kan door een foto te sturen via Twitter of Instagram. Veel plezier en succes! 🙂

9 gedachtes over “Tutorial Daisy Nails

Geef een reactie

