Accessoire shoplog

In de video van de kleding shoplog zei ik dat ik ook nog een accessoire en een beauty shoplog zou gaan doen. Ik heb besloten om de accesoire shoplog in foto vorm te doen omdat je dan beter de details kunt zien. Op video is dit erg lastig. In totaal heb ik 5 kettingen, 15 armbanden, 8 ringen en 1 tas gekocht. Of nouja gekregen… Ik heb namelijk het grootste gedeelte van mijn vriendinnen gehad voor mijn verjaardag. Echt super lief! Lees snel verder om te kijken wat ik heb gekocht/gekregen!

Laten we beginnen met de armbanden. Als eerste heb ik wat leuke armbanden van de Primark. Deze zaten in een leuk setje van 6. Ik vind ze erg leuk omdat ze heel subtiel zijn en je ze leuk met elkaar kunt combineren. Ik heb 2 setjes genomen. Het waren eerst 12 armbandjes maar nu 11 want de grasmaaier heeft er 1 opgegeten * even huilen 😦 *. Dit was een simpele gouden met 2 dunne schakel rijen. Een setje van 6 armbanden kost €2,50.

Dan heb ik nog 3 leuke vrolijke armbandjes van Kruidvat. Deze kwam ik tegen in zo’n opruim schap. De armbandjes waren maar €0,50 per stuk en €1,00 voor 3, dus eigenlijk 3e gratis.

Dan nu de ringen. Ik heb 2 setjes midi-rings van de Primark. Ik heb een zilver setje en een goud setje. Ik vind ze echt super leuk! Veel mensen vinden midi-rings  raar maar ik vind het wel mooi. Als nagellak draag ik hier trouwens Cherry Pink van de Action. In het gouden setje zaten er eigenlijk ook 4 maar die is op magische wijze verdwenen 😦 Hopelijk vind ik hem nog. Het was net zoiets als de onderste van de zilveren maar dan aan de bovenkant open. Een setje van 4 ringen kost €2,00.

Dan… De kettingen. Ik heb er in totaal 5 gekocht. Deze twee komen van de Primark en zijn allebei goud. De eerste is echt heel erg groot. Eigenlijk een beetje een subtiele statement ketting. Het is wel een statement ketting omdat hij erg groot is, maar door de kleur is hij niet heel erg over de top om het zo maar even te zeggen. De tweede kettingen daarentegen is heel erg klein. Dit vind ik ook wel weer mooi omdat je zo’n ketting overal wel bij kan dragen. De grote ketting was €5,00 en de kleine €2,00.

Dan heb ik ook nog 3 zilveren kettingen van Lucardi. Damn I love Lucardi. Ze hebben altijd mega veel acties en deze kettingen heb ik kunnen scoren voor €1,00 per stuk! De eerste ketting is een lange ketting, hij komt ongeveer tot je navel. Ik vond hem wel erg leuk door alle hangertjes. De andere kettingen zijn wel halskettingen. De bovenste ketting is erg netjes. Een simpele ketting met een mooi hangertje. Niet veel bijzonders, maar daardoor toch wel erg mooi. De onderste heeft wat meer gedoe haha… Het zijn eigenlijk 3 losse kettingen die dan weer aan elkaar vast zitten met allemaal leuke hangertjes.

Dan nog mijn nieuwe tas. Hier ben ik echt echt heeeel erg blij mee! Ik vind hem echt super mooi en schattig. Het model is ook nog eens heel handig. Je kunt hem om je schouder dragen maar ook gewoon aan het hengsel pakken. De tas is ook precies groot genoeg om gewoon alles in te doen wat ik nodig heb voor een dagje shoppen of voor als ik ergens heen moet. Hij is niet te groot, niet te klein maar gewoon precies goed. Deze tas komt van de Primark en was €10,00.

Dit was dan al weer mijn accessoire shoplog! Woensdag zal er een video online komen met de beauty shoplog dus abonneer je ook op mijn YouTube kanaal zodat je daarvan op de hoogte bent! Hopelijk vonden jullie dit artikel leuk 🙂

5 gedachtes over “Accessoire shoplog

  1. Haha wat grappig over die ringen.
    Ik heb die zilveren en zat te twijfelen over de gouden.
    Uiteindelijk heb ik de gouden toch maar niet meegenomen want mijn vriendin wilde al weer door haha.
    En dat tasje is ook super gaaf!

Geef een reactie

